کد خبر: ۱۳۳۱۴۸
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۵/۲۳

ادعای جدید ترامپ : آمریکا دیگر نیازی به نفت و گاز آسیا ندارد

ادعای جدید ترامپ : آمریکا دیگر نیازی به نفت و گاز آسیا ندارد

ترامپ با اعلام اینکه احتمالا دیده‌اید در تنگه‌ها چه خبر است در ادعای جدید گفت : آمریکا دیگر نیازی به نفت و گاز آسیا و خاورمیانه ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، دونالد ترامپ در گردهمایی رشد انرژی و تولید در پنسیلوانیا با ادعای پایان یافتن وابستگی آمریکا به نفت و گاز غرب آسیا گفت: هیچ وقت اجازه تسلط تأمین‌کننده‌های خارجی انرژی بر آمریکا داده نخواهد شد. به همین علت هم هست که مبارزه می‌کنند. آن‌ها که از فروختن انرژی کلی پول بدست آورده‌اند ، نمی‌خواهند تولید انرژی عظیمی داشته باشیم.

وی در مورد تنگه هرمز نیز گفت: احتمالا دیده‌اید که در تنگه‌ها چه خبر است. قایق‌های آمریکایی زیادی آنجا نیست. از آن توافق خارج شدم و کار خوبی هم کردم. ایران به کشور کاملا متفاوتی تبدیل شده اما آن‌ها دارند قایق‌های کشورهای دیگر را می‌گیرند. قایق‌های ما را نمی‌گیرند. یکی از موضوعات درست و دقیق رسانه‌ها این است که دیگر قایق‌های زیادی به آنجا نمی‌رود . چون نفت و گاز خود را داریم.

ترامپ افزود: دیگر به نفت و گاز خاورمیانه نیازی نداریم. به همین خاطر هم هست که نه فقط استقلال انرژی  می‌خواهیم بلکه دنبال تسلط آمریکا بر بازار انرژی هستیم. به جای آنکه بر کشورهای خارجی وابسته باشیم به تولیدکنندگان آمریکایی اتکا می‌کنیم. بر کارگران آمریکایی اتکا می‌کنیم تا آینده را درست همین جا در خاک آمریکا، بسازیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ