کد خبر: ۱۳۳۱۸۰
۰:۰ - ۱۳۹۸/۵/۲۶

مجوز افزایش سرمایه دومین تامین سرمایه و برنامه سهم دارویی دارای صف خرید

مجوز افزایش سرمایه دومین تامین سرمایه و برنامه سهم دارویی دارای صف خرید

شرکت دارویی دارای صف خرید از برنامه افزایش سرمایه ۵۵ درصدی و دومین تامین سرمایه اولین حاضر در بورس از اخذ مجوز مرحله اول افزایش سرمایه خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت داروسازی ابوریحان از برنامه افزایش سرمایه 55 درصدی و تامین سرمایه لوتوس پارسیان از اخذ مجوز مرحله اول افزایش سرمایه 20 درصدی خبر دادند.

براین اساس، داروسازی ابوریحان که طی معاملات چهارشنبه گذشته با رشد 4.9 درصدی قیمت و صف خرید روبرو شده در نظر دارد سرمایه فعلی را از 38.8 به 60 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "دابور" درصورت موافقت سازمان بورس از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد. شرکت داروپخش مالک 84.1 درصدی این شرکت دارویی به حساب می آید.

همچنین تامین سرمایه لوتوس پارسیان که پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی برای رساندن سرمایه از 500 به هزار میلیارد تومان داده بود، توانست مجوز مرحله اول افزایش سرمایه را دریافت کند تا سرمایه را از 500 به 600 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "لوتوس" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی صورت می گیرد تا قادر به اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و تقویت توان مالی و عملکردی شود.

این تامین سرمایه می تواند در مجمع فوق العاده با انجام افزایش سرمایه از 600 به هزار میلیارد تومان موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدت دو سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی کردن آن اقدام شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ