کد خبر: ۱۳۳۲۵۹
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۵/۲۷

توضیح رییس سازمان بازرسی درباره بازداشت پوری حسینی و پرونده دو بانک

توضیح رییس سازمان بازرسی درباره بازداشت پوری حسینی و پرونده دو بانک

رئیس سازمان بازرسی کل ضمن اشاره به پرونده معاون سابق وزیر اقتصاد در خصوص منع ورود به دو بانک بورسی و فرابورسی توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ناصر سراج درباره آخرین وضعیت پرونده میرعلی‌اشرف پوری حسینی معاون سابق وزیر اقتصاد و رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی که به‌ تازگی بازداشت شده به تسنیم گفت: سازمان بازرسی پیشتر در ارتباط با این پرونده گزارش‌هایی را به مرجع قضایی و سایر مراجع  ارسال کرده بود و تحقیقات همچنان ادامه دارد تا گزارش‌های بعدی نیز ارائه شود. با بازپرس پرونده پوری حسینی در ارتباط هستیم و گزارش‌های لازم را ارائه می‌کنیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه با دستور رئیس سابق قوه قضائیه این سازمان از ورود به دو بانک پاسارگاد و آینده منع شده، گفت: چنین مطلبی صحت ندارد. سازمان بازرسی برای ورود به بانک‌های بخش خصوصی مشکل قانونی داشت که در دادگاه موضوع را مطرح کردیم و دادگاه نیز به‌ نفع سازمان بازرسی حکم داد.

سراج ادامه داد: پس از صدور حکم از سوی دادگاه، درخواست اعمال ماده 477 کردند که در حال بررسی است و سازمان بازرسی می‌تواند به بانک‌های بخش خصوصی نیز ورود کند. البته ورود از طریق بانک مرکزی هم انجام می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ