کد خبر: ۱۳۳۳۱۷
۰:۰ - ۱۳۹۸/۵/۳۰

بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو تایید شد / دستور ویژه رئیسی
توسط سخنگوی قوه‌قضائیه:

بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو تایید شد / دستور ویژه رئیسی

سخنگوی قوه قضائیه با تایید دستگیری مدیرعامل سابق ایران خودرو و اعلام توضیحاتی از دستور ویژه رئیس دستگاه قضا به تخلفات احتمالی خودروسازان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره صحت بازداشت‌ مدیرعامل شرکت ایران خودرو به خبر ساعت 14 شبکه اول سیما گفت :این موضوع مورد تایید بوده و مدیرعامل سابق ایران خودرو طبق گزارش‌ ضابطین به مرجع قضایی تحت تعقیب قرار گرفت و بعد از انجام اقدامات اولیه ، به همراه دو نفر دیگر از دست اندکاران این مجموعه هم بازداشت هستند.

وی ادامه داد : تحقیقات تکمیلی در جریان بوده و در راستای تسریع فرایند رسیدگی و صدور قرار تامین مناسب، همکاران قوه قضایی دوشنبه در محل کار مدیر عامل سابق ایران خودرو حاضر شدند و فرایند قضایی در گام‌های اولیه قرار داد. ادامه بازداشت یا هر تصمیم دیگر هم منوط به اقدامات بازپرس پرونده است.

این مقام مسئول درباره تخلفات خودروسازان در افزایش قیمت‌، تحویل با تأخیر تحویل خودرو و هزینه طراحی صندوق عقب پژو 206 هم توضیح داد: بارها اعلام شده هر جا اعمال مجرمانه بوده به ویژه اگر منجر به زیان جمع زیادی از شهروندان باشد، بدون هیچ اغماضی و در اسرع وقت اقدامات قضای انجام می شود. بنابراین برخی مسائل عنوانی در این سئوال، ممکن است واجد وصف مجرمانه نباشد یا در صلاحیت تعزیرات باشد اما در ارتباط با مسائل کیفری این موضوع، ورود کرده‌ایم.

اسماعیلی افزود: علاوه بر این، رئیس قوه‌قضائیه به سازمان بازرسی دستور داده در حوزه مسائل خودروسازان و اجحافی که در حق مردم مطرح شده مانند تاخیرها و تحویل خوروهای ناقص و افزایش قیمت ورود کند و امید است بعد از ارائه گزارش سازمان بازرسی در قالب همین پرونده یا به صورت مستقل مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ