کد خبر: ۱۳۳۳۳۸
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۵/۳۰

پیش بینی مدیرعامل سایپا از تعداد خودروهای تحویلی با تولید عبور مستقیم

پیش بینی مدیرعامل سایپا از تعداد خودروهای تحویلی با تولید عبور مستقیم

مدیرعامل سایپا ضمن پیش بینی تعداد خودروهای تحویلی به مشتریان تا پایان مرداد از تکمیل و تجاری سازی ۸ تا ۱۰ هزار محصول جهت فروش و تحویل به مشتریان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد سلیمانی اعلام کرد: تا ۲۷ مرداد بیش از 43 هزار دستگاه از محصولات تحویل مشتریان شده و با برنامه ریزی و تکمیل و تحویل خودروهایی که از قبل با کمبود قطعات تولید شده بودند، پیش بینی می شود این عدد به بیش از ۵۳ هزار خودرو تا پایان مرداد برسد.

وی از تکمیل و تجاری سازی ۸ تا ۱۰ هزار محصول جهت فروش و تحویل به مشتریان خبر داد و افزود: تلاش بر این است تا با افزایش تولید و عرضه، علاوه بر کاهش تعهدات معوق، بازار را نیز به نفع مشتریان و مردم تنظیم کنیم.ب عد از مدیریت بحران تحریم های بین المللی و با اجرای برنامه های مختلف از جمله پویش بومی سازی قطعات مورد نیاز و تقویت زنجیره تامین از ابتدای تیرماه ، تولید عبور مستقیم در خطوط و سالن های تولید اجرا شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در تیرماه بخشی از تولیدات سایپا به شکل عبور مستقیم بود اما به مرور سهم این شیوه تولیدی اضافه شد تا اینکه در مرداد تمام محصولات بطور کامل و بدون کمبود قطعه تولید شده و در صورت تامین ارز مورد نیاز ، همین روند ادامه دارد.

به گفته سلیمانی، تولید به شیوه عبور مستقیم زمانی محقق می شود که خودرو بصورت کامل و بدون کسری قطعه تولید شده و مستقیما از خط تولید جهت عرضه به مشتری تحویل معاونت فروش شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ