کد خبر: ۱۳۳۳۴۵
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۵/۳۰

مجوز افزایش سقف 1000 میلیاردی یک صندوق سرمایه گذاری صادر شد

مجوز افزایش سقف 1000 میلیاردی یک صندوق سرمایه گذاری صادر شد

سازمان بورس مجوز افزایش سقف هزار میلیارد تومانی یک صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی خسروشاهی معاون اجرایی تامین سرمایه سپهر گفت: صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت پارند ( قابل معامله در بورس) مجوز افزایش سقف هزار میلیارد تومانی را دریافت کرد.

وی افزود: پس از تشریفات قانونی، امکان صدور واحدهای جدید به میزان هزار میلیارد تومان دیگر برای سرمایه گذاران فراهم خواهد شد. ثبات در سود آوری، انتشار مستمر عملکرد و افشای وضعیت مالی این صندوق از اصلی ترین استراتژی ها در بازارگردانی آن است. تامین سرمایه سپهر با بازارگردانی فعال، "پارند" را به یکی از نقدشونده ترین صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت در بازار سرمایه تبدیل کرده است.

خسروشاهی با بیان اینکه ثبات در سودآوری به دور از نوسانات نرخ سود موجب جلب اعتماد سرمایه گذاران به سوی این صندوق شده،گفت: تعیین پرتفوی متنوع و متناسب با الزامات و شرایط بازار توانسته ثبات در سودآوری را برای صندوق محقق کند.

براساس این گزارش، صندوق سرمایه گذاری پارند 23 تیر ماه ازسقف هزار میلیارد تومان گذر کرد و به دنبال تقاضای روزافزون سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری بیشتر، مجوز افزایش سقف تا 2 هزار میلیارد تومان را از سازمان بورس دریافت کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ