کد خبر: ۱۳۳۳۵۷
۷:۵۳ - ۱۳۹۸/۵/۳۱

احتمال حضور یکی از ۸ گزینه اولیه در مدیریت ایران خودرو

احتمال حضور یکی از ۸ گزینه اولیه در مدیریت ایران خودرو

در پی برکناری و بازداشت مدیرعامل ایران خودرو ، یک رسانه مدعی شد تاکنون ۸ نفر برای مدیریت این خودرو ساز بزرگ مطرح هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، درحالی خبر علی ربیعی سخنگوی دولت مبنی بر برکناری و سپس بازداشت هاشم یکه زارع از مدیرعامل ایران خودرو بازتاب ها و انتقاداتی درباره نقش اصلی در تعیین مدیریت شرکت ها به همراه داشته که بعد از قطعی نشدن مدیر جدید ایران خودرو به دلیل اختلاف نظر در دولت ، فارس 8 گزینه را برای سکانداری "خودرو " معرفی کرد.

عباس علی آبادی مدیرعامل فعلی مپنا گزینه‌ اصلی مدیرعاملی ایران خودرو است که هرچند طبق اعلام دولت، انتصاب وی نهایی شده ولی هنوز در این پست منصوب نشده است.

منوچهر منطقی مدیرعامل اسبق ایران خودرو و دبیر فعلی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از جمله افرادی است که برای مدیرعاملی ایران خودرو با وی مذاکره شده است. هرچند گفته می‌شود پاسخ وی در این مورد منفی است ولی طی روزهای اخیر جریاناتی را در مورد هزینه طراحی صندوق پژو 206 در مورد وی مطرح شده‌است که شاید بر این انتخاب اثرگذار باشد.

حسن وفادار ینگجه نماینده شرکت تعاونی کارکنان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در هیات مدیره ایران خودرو یکی دیگر از گزینه‌های مطرح برای مدیرعاملی ایران خودرو است. وی مدیریت شرکت چرخشگر را نیز در کارنامه خود دارد.

بهزاد اعتمادی معاونت صنایع ریلی سازمان گسترش و صنایع نوسازی نیز از جمله افرادی است که به عنوان گزینه احتمالی مدیرعامل ایران خودرو از وی نام برده می‌شود.

عادل پیرمحمدی معاون تحقیقات و مهندسی ایران‌خودرو از دیگر افرادی است که برای تکیه زدن بر سکان ایران خودرو مطرح است.

علاوه بر این افراد، از برخی مدیران سایپا نیز به عنوان گزینه جایگزین یکه زارع نام برده می‌شود. یکی از این افراد، علی شیخ‌زاده قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور تولید است.

در عین حال پیش‌تر با برخی افراد دیگر از جمله نجم الدین مدیرعامل اسبق ایران خودرو و پورمجیب مدیرعامل اسبق مگاموتور نیز برای مدیریت ایران خودرو مذاکره شده بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ