کد خبر: ۱۳۳۳۶۷
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۶/۱

مدیرعامل و دو همکار شرکت حاضر در فرابورس بازداشت شدند
رئیس دادگستری اصفهان :

مدیرعامل و دو همکار شرکت حاضر در فرابورس بازداشت شدند

رئیس دادگستری اصفهان از بازداشت مدیرعامل شرکت اخراج شده از بورس و حاضر در فرابورس و دو همکار وی به اتهام اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا حبیبی از بازداشت سیامک سلطانی مدیرعامل و دو همکاری در شرکت فرابورسی قند نقش جهان خبر داد و گفت : با اقدام سریع سربازان گمنام امام زمان(عج) ، مدیرعامل کارخانه قند نقش جهان اصفهان و دو تن از همکاران وی که به طور گسترده اقدام به عرضه و توزیع خارج از شبکه شکر می‌کردند، شناسایی و با صدور قرار قانونی، بازداشت و روانه زندان شدند تا و پس از تکمیل تحقیقات در آینده نزدیک محاکمه  شوند.

وی افزود: بر اساس تحقیقات اولیه این افراد در چندماه ابتدایی سال جاری بیش از 4700 تن شکر را با قیمت بیش از 1600 تومانی و بالاتر از قیمت مصوب با سندسازی و بهره گیری از دلالان عرضه کرده و بیش از 7.6 میلیارد تومان به جیب زده‌اند.

حبیبی ادامه داد: یکی از علل افزایش قیمت شکر و بحران چند ماه اخیر ، اقداماتی از این دست است و طی بازرسی، حدود 1000 تن شکر آماده توزیع خارج از شبکه نیز از انبار این متهمان کشف و ضبط شد.

براساس این گزارش، "قنقش" با سرمایه 13.9 میلیارد تومانی از اردیبهشت 80 وارد بورس شده بود اما مهر سال گذشته به عدم احراز شرایط و زیان انباشته از بورس اخراج و راهی بازار پایه ج فرابورس شده  و آخرین قیمت هر سهم آن 1410 تومان است.

در ترکیب سهامداری این شرکت، شهرداری اصفهان و توسعه کشت وصنعت ملی با بیش از 45.8 و 28.3 درصد حضور دارند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» جواد | ساعت ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۶/۱
0
0
پاسخ
سلام به اقای رئیسی مرد عمل شیر مادرت حلالت باشد.. قانون باید محکم و جدی صغیر و کبیر نکنه
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ