کد خبر: ۱۳۳۳۶۸
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۶/۱

آمار ایران خودرو از تکمیل محصولات ناقص/ وعده هیات مدیره به تحقق اهداف
برای تعطیلات تابستانی اعلام شد:

آمار ایران خودرو از تکمیل محصولات ناقص/ وعده هیات مدیره به تحقق اهداف

ایران خودرو از تکمیل و تحویل ۲۰ هزار و ۳۰۵ محصول ناقص در تعطیلات تابستانی خبر داد و هیات مدیره شرکت هم بر تحقق اهداف پیش‌بینی شده و نظارت بر فرآیند تولید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو از تکمیل ۲۰ هزار و ۳۰۵ محصول ناقص و کسری دار در ایام تعطیلات تابستانی شرکت آن هم مصادف با دو عید قربان و غدیرخم و تحویل به مشتریان خبر داد و اعلام کرد: این تلاش مسئولانه با هدف انجام تعهدات در پی دستور مدیریت ارشد در قبل از تعطیلات مبنی بر تداوم تکمیل خودروهای ناقص و عدم توقف تحویل خودرو به مشتریان بوده است.

‏‎از تبعات این اقدام در تعطیلات که با حضور حداکثری کارکنان در محل کار شکل گرفت، ثبات در بازار خودرو و و تلاش در جهت دستیابی به اهداف این گروه در تامین رضایت مشتریان بوده است.

ایران‌خورو، انجام تعهدات و جلب رضایت مشتریان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی سالانه قرار داده و امیدوار است در سایه حمایت ملی از صنعت خودرو بتواند، گام‌های جدی در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.

براساس این گزارش، هیات مدیره ایران‌خودرو نیز ضمن تقدیر از همکاری‌ کارکنان و قطعه‌سازان اعلام کرد با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف، فعالیت‌های گروه در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده بیش از گذشته تداوم خواهد یافت و به صورت کامل و با اشراف اطلاعاتی بر فرآیند تولید نظارت خواهد شد.

هیات مدیره "خودرو" بر ضرورت همکاری مجدانه در ایفای مسئولیت اجتماعی تاکید کرد تا بتواند ضمن انجام تعهدات و استمرار فعالیت‌هابه عنوان سرمایه‌ای ملی و یکی از موتورهای محرک اصلی اقتصاد در ایجاد رونق تولید و نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی عمل کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ