کد خبر: ۱۳۳۶۳۲
۰:۰ - ۱۳۹۸/۶/۱۰

برنامه افزایش سرمایه سه شرکت و انجام مرحله دوم سهم مثبت اعلام شد

برنامه افزایش سرمایه سه شرکت و انجام مرحله دوم سهم مثبت اعلام شد

سه شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه 100، 49 و 33 درصدی و یک شرکت سرمایه گذاری از برنامه مرحله دوم افزایش سرمایه خبر دادند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سه شرکت جوشکاب یزد، فولاد آلياژي يزد و آتیه داده پرداز از برنامه افزایش سرمایه 100 ، 49 و 33 درصدی و سرمايه گذاري نور کوثر ايرانيان از برنامه مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان 20 درصد خبر دادند.

براین اساس، "بکاب" در نظر دارد سرمایه فعلی را از 2.41 به 4.82 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت کوچک از محل سود انباشته و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال خواهد شد.

همچنین "فولای" بنا به پیشنهاد هیات مدیره درخواست افزایش سرمایه از 13.4 به 20 میلیارد تومان را دارد.تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالي و تامين سرمايه در گردش خواهد شد.

"اپرداز" نیز درصدد است در صورت موافقت سازمان بورس، سرمایه فعلی را از 75 به 100 میلیارد تومان برساند. تامین مالی این شرکت حاضر در فرابورس از محل سود انباشته اعمال می شود تا صرف اصلاح ساختار مالی شود.

دراین میان، "وسکاب" پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده 11 شهریور 97 مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 350 به 700 میلیارد تومان از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته، هیات مدیره در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 500 به 600 میلیارد تومان از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و استفاده بهينه از فرصت هاي سرمايه گذاري در بازار سرمايه اقدام کند.

بنابراین گزارش، طی معاملات روز گذشته جوشکاب یزد با رشد 3.9 درصدی و صف خرید، فولاد آلياژي يزد با رشد 2.9 درصدی، آتیه داده پرداز با افت اندک قیمت و سرمايه گذاري نور کوثر ايرانيان با رشد 4.2 درصدی قیمت روبرو بودند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ