کد خبر: ۱۳۳۶۵۶
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۶/۱۰

بهینه سازی هزینه ها و افزایش بهره وری در زنجیره سرد و خشک

بهینه سازی هزینه ها و افزایش بهره وری در زنجیره سرد و خشک "افق"

رئیس هیات مدیره به همراه مدیرعامل و جمعی از معاونین از انبارهای سرد و خشک این شرکت در استان تهران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی ابراهیمی رئیس هیات مدیره فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به همراه مدیرعامل و جمعی از معاونین از انبارهای سرد و خشک این شرکت در استان تهران بازدید کردند.

ابراهیمی ضمن اشاره به نظم انبارهای سرد و خشک استان تهران و عملکرد مطلوب سیستم لجستیک درخصوص رشد و توسعه "افق" بر بهینه سازی هزینه ها و افزایش بهره وری در زنجیره سرد و خشک تاکید کرد و گفت: کماکان فرصت های بهبود بسیاری در حوزه لجستیک وجود دارد و با تدوین شاخص های دقیق تر می توان بهره وری را در انبارها افزایش داد.

وی یکی از عوامل مهم در افزایش بهره وری را در تعامل بین واحدهای مختلف شرکت اعلام کرد و گفت: افق کوروشی ها همواره بهترین بودند و کماکان توان آن را دارند که بهترین باشند. 

امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت نیز گفت: در ابتدای مسیر، حوزه لجستیک، انبار و تأمین کالا از 250 تامین کننده جزء موضوعات پیچیده بود که به مرور زمان فرآیند آن بهبود پیدا کرد.

آرزو منصوری مدیر برنامه ریزی افق کوروش هم با اعلام آمارهایی به ارائه گزارش عملکرد انبارها و سیستم لجستیک پرداخت و گفت: 17 انبار خشک به مساحت 116 هزار متر مربع و 11 انبار به مساحت 14 هزار مترمربع در زنجیره سرد وجود دارد. از آنجایی که زیر ساخت ها برای رشد و توسعه مهیا است بر همین اساس با توجه به ترکیب کالایی، برنامه ها و روش هایی جهت بهینه سازی امور برنامه ریزی شده است.

وی افزود: واحد تحلیل داده پرداخت نیز پیش بینی فروش را تخمین می زنند و بر اساس آن پیش بینی خرید صورت می پذیرد لذا درصد تحقق پیش بینی ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ