کد خبر: ۱۳۳۶۶۷
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۶/۱۰

پیشنهاد تحول صنعت بانکداری به روحانی و تغییر ساختار هیات مدیره
وزیر اقتصاد خبر داد:

پیشنهاد تحول صنعت بانکداری به روحانی و تغییر ساختار هیات مدیره

وزیر اقتصاد از ارسال برنامه پیشنهادی برای تحول نظام بانکی برای رئیس‌جمهور و بهسازی هیات مدیره بانک‌ها با حضور حداقل یک عضو 35 ساله خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند در نشست با اعضای فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس به خانه ملت، گفت: دولت از ابتدا تلاش داشت تا خصوصی‌سازی به صورت واقعی انجام شود و یکی از آسیب‌های خصوصی‌سازی مقاومت‌های منطقه‌ای بوده است.

وی افزود: در سالم‌سازی و فعالسازی در حوزه خصوصی‌سازی اهتمام ویژه داریم و در خصوصی‌سازی ، فرآیندهای قیمت‌گذاری براساس روال قانونی صورت گرفته اما نباید چوب حراج به بیت‌المال زد. در زمینه واگذاری‌ها، تعاونی سهامی عام را فراگیر می‌کنیم،. بانک‌ها نیاز به تحول اساسی دارند و در این زمینه، برنامه پیشنهادی وزارت اقتصاد برای تحول نظام بانکی را تا آخر هفته برای روحانی ارسال می‌کنیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در این طرج برنامه واگذاری شرکت‌های تابعه بانک‌ها به رروحانی اعلام شد. همچنین برای بهسازی هیات مدیره بانک‌ها حداقل یک عضو از 5 عضو باید 35 ساله باشد.

دژپسند با بیان اینکه در زمینه مالیات نیز در تور انداختن فرارهای مالیاتی و اصلاح نظام مالیاتی در اولویت است، گفت: اصلاح قانون مالیات مستقیم را تا اواخر مهر برای دولت ارسال می‌کنیم در زمینه گمرک نیز به تحول نیاز داریم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ