کد خبر: ۱۳۳۶۸۶
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۶/۱۱

افزایش سرمایه ۲۰۵ درصدی شرکت غایب از تجدید ارزیابی + اخذ مجوز تامین مالی

افزایش سرمایه ۲۰۵ درصدی شرکت غایب از تجدید ارزیابی + اخذ مجوز تامین مالی

دو شرکت حاضر در فرابورس از پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۰۵ درصدی از محل تجدید ارزیابی و اخذ مجوز افزایش سرمایه ۳۰ درصدی از دو محل خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت قند ارومیه از پیشنهاد افزایش سرمایه 205 درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داد و بیمه اتکایی ایرانیان هم مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی را از سازمان بورس دریافت کرد و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شد.

بر این اساس، قند ارومیه در نظر دارد سرمایه فعلی را از 17.1 به 52.3 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "قاروم" در صورت موافقت سازمان بورس از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها اعمال خواهد شد تا قادر به اصلاح وضعیت ساختار مالی، ارتقاء نماد معاملاتی و گسترش سطح فعالیت از طریق منابع داخلی شود.

این شرکت حاضر در بازار پایه ج فرابورس شبه هفته جاری به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت متوقف شد که حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام مدیریت عملیات بازارهای خارج از بورس از طریق حراج ناپیوسته بازگشایی خواهد شد.

همچنین بیمه اتکایی ایرانیان مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه را از 250 به 325 میلیارد تومان برساند. 60 میلیارد تومان از تامین مالی "اتکای" معادل 24 درصد از محل سود انباشته و 15 میلیارد تومان از محل سایر اندوخته ها معادل 6 درصد به منظور اصلاح ساختار مالی و حفظ سهم بازار بیمه اعمال می شود.

این شرکت بیمه حاضر در بازار اول معاملات فرابورس در جریان معاملات امروز با رشد 3.1 درصدی قیمت روبرو شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ