کد خبر: ۱۳۳۷۲۶
۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۶/۱۲

زمان اتمام تعمیرات اساسی گرانترین عرضه اولیه اعلام شد

زمان اتمام تعمیرات اساسی گرانترین عرضه اولیه اعلام شد

مدیرعامل گرانترین عرضه اولیه با اعلام اتمام عملیات تعمیرات اساسی پتروشیمی نوری در چهارشنبه هفته جاری از بازگشت به مدار تولید طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تقی صانعی با اشاره به عملیات تعمیرات اساسی پتروشیمی نوری که 22 تیر با کشف قیمت 3125 تومانی هر سهم وارد بورس شده و رکورددار گرانترین عرضه اولیه سال های اخیر بشمار می رود به فارس گفت: از 10 روز قبل به دلیل شرایط اضطراری ایجاد شده تصمیم گرفتیم مجتمع را به تعمیرات اساسی برده و به روز رسانی کنیم.

وی افزود: سال گذشته از 13 واحد این مجتمع فقط 2 واحد به روز رسانی شده بود و مابقی واحدها با حداکثر ظرفیت فعالیت می کرد اما سال جاری شرایط به گونه ای رقم خورد که برای فعالیت با حداکثر ظرفیت باید تعمیرات اساسی شود.

صانعی گفت: پیش از انجام تعمیرات اساسی نیز موضوع به شرکت ملی صنایع پتروشیمی اطلاع رسانی شد و از سوی دیگر مخازن خوراک شرکت هایی که از "نوری" خوراک دریافت می کردند را پر کردیم تا در طول مدتی که اورهال صورت می گیرد مشکلی برای آنها پیش نیاید. عملیات تعمیرات اساسی چهارشنبه به اتمام می رسد و پنجشنبه و جمعه به مدار تولید باز می گردد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ