کد خبر: ۱۳۳۷۴۱
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۶/۱۲

۹ روز بعد از دریافت نامه :

"فولاد" برنامه افزایش سرمایه از سود انباشته داد / ایمیدرو منتظر۷ شرکت دیگر شد

فولاد مبارکه برنامه افزایش سرمایه ۶۲ درصدی از سود انباشته داد و امروز با رشد قیمت روبرو شد تا ایمیدرو منتظر افزایش سرمایه ۷ شرکت دیگر بورسی بماند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فولاد مبارکه اصفهان 9 روز بعد از نامه ایمیدرو به مدیران عامل 8 شرکت بورسی مبنی بر لزوم تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه تا پایان شهریور ، اقدام به اعلام پیشنهاد هیئت مدیره برای تامین مالی 62 درصدی کرد و امروز با افزایش 3.2 درصدی و اقبال بازار مواجه شد.

به این ترتیب ، "فولاد" در نظر دارد سرمایه اسمی 13 هزار میلیارد تومانی را از محل سود انباشته به 21 هزار میلیارد تومان برساند و صرف تامین مخارج انجام شده بابت تکمیل طرح های در دست اجرا و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های فرعی و وابسته و حفظ و تقویت سرمایه در گردش شرکت به منظور تامین و ذخیره الکترود مورد نیاز و تامین مکفی ذخیره سنگ آهن کند.

در صورت نهایی شدن این تصمیم ، فولاد مبارکه بعد از بانک تجارت ، دومین شرکت بزرگ بورس ایران از لحاظ سرمایه اسمی خواهد شد.

براساس این گزارش، طبق نامه عباس نعیمی قائم و مشاور ارشد اجرایی که چهار شهریور در بورس پرس منتشر شد ( متن خبر ) ، مدیران عامل 8 شرکت بورسی فولادمبارکه ، کل گهر، چادرملو، ملی مس ، توسعه معادن و فلزات، فولاد خوزستان ، آلومینیم ایران و فولاد خراسان باید تا پایان شهریور ضمن معرفی طرح های سرمایه گذاری ، مقدمات افزایش سرمایه را فراهم کنند.

افزایش سرمایه این شرکت ها از محل سود انباشته خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ