کد خبر: ۱۳۳۷۴۹
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۶/۱۲

عرضه اولیه اوراق ۳۰۰ میلیارد تومانی شرکت بورسی تمام شد
با تعهد پذیره نویسی تأمین سرمایه تمدن:

عرضه اولیه اوراق ۳۰۰ میلیارد تومانی شرکت بورسی تمام شد

معاون تامین سرمایه تمدن از اتمام عرضه اولیه اوراق۳۰۰ میلیارد تومانی سلف موازی استاندارد دو ساله شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در بورس کالا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بابک باقری از عرضه اولیه و انتشار 300 میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد دو ساله برای شرکت فولاد کاوه جنوب کیش خبر داد و گفت :  تامین سرمایه تمدن به عنوان مشاور پذیرش، متعهد پذیره نویس و بازارگردان با طراحی این اوراق در سررسید دوساله، توانست اوراق سلف موازی استاندارد را که بیشتر برای تامین سرمایه در گردش منتشر می شد، اوراقی مناسب برای تامین مالی طرح های توسعه ای معرفی کند.

باقری ادامه داد: این اوراق 300 میلیارد تومانی دارای حداقل و حداکثر بازدهی 37 و 38 درصد طی دوسال به منظور تامین مالی طرح های توسعه ای و افزایش ظرفیت تولید "کاوه" منتشر شده تا بتوان بخشی از نیاز مالی شرکت را از این طریق تامین کرد.

بنابراین گزارش، در جریان عرضه اولیه امروز اوراق سلف موازی استاندارد شمش فولادی (بیلت) شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نماد "عکاوه " تعداد ۹۰۲ هزار و ۷۱۷ قرارداد با قیمت ۳۳۲ هزار و ۳۳۰ تومانی هر قرارداد صد کیلویی از طریق شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات عرضه شد که با استقبال خریداران کل آن مورد معامله قرار گرفت.

عاملات ثانویه این اوراق از فردا تا ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ شروع خواهد شد و زمان سررسید اوراق دو سال پس از عرضه اولیه بوده و دوره تحویل حداکثر یک ماه پس از سررسید اوراق است..

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ