کد خبر: ۱۳۳۷۷۷
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۶/۱۳

تحلیل تکنیکال صنعت بانکداری در ایام حاکمیت هیجان و ابهام
یک کارشناس بازار سرمایه بررسی کرد:

تحلیل تکنیکال صنعت بانکداری در ایام حاکمیت هیجان و ابهام

یک کارشناس بازار سرمایه با اعلام حاکمیت هیجان و ابهام در معاملات و تشکیل صف های خرید و فروش ، تحلیلی تکنیکال از آخرین وضعیت شاخص صنعت بانکداری ارایه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مینا یوسفی کارشناس واحد سرمایه گذاری تامین سرمایه تمدن با تحلیل تکنیکال صنعت بانکداری اعلام کرد : بروز رسانی تحلیل قبلی گروه بانکی از دید نموداری نشان می دهد پیش بینی قبل درست بوده و در تکمیل حرکت کامپلکس و پیچیده شاخص این گروه از کف حمایتی  حدودی 480 - 500 رشد قابل توجی را تجربه کرده و تایم فریم نمودار هفتگی است که این رشد از jun2018 شروع شده و هنوز در قالب y ادامه دار است .

در این میان ، مقاومت مهم خط روند میانی شکسته شده و محدوده 1270 حد ضرر گروه بانک محسوب می شود. با این فرض می توان به رشد سهم های گروه با شکست سقف کانال اخیر امیدوار شد. 1750-2060 مقاومت مهم بعدی است تا A از Y تکمیل شود و سپس اصلاح B را زمانبر تر داشته باشیم.

بازار سرمایه این روزها در هیجان خرید و فروش به صف خرید و فروش کشانده می شود و کمی در ابهام است اما قطعا نقدینگی هوشمند در گروه ها و حجم و ارزش معاملات می تواند مسیر آتی بازار را بهتر نشان دهد. لذا در این مقطع حساس به روند این دو در معاملات و انتخاب گروه مستعد رشد دقت داشته باشیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ