کد خبر: ۱۳۳۸۱۷
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۶/۱۵

تحلیل تکنیکال سهام هلدینگ پترو پالایشی، یک بانک ،
توسط یک کارگزاری بررسی شد :

تحلیل تکنیکال سهام هلدینگ پترو پالایشی، یک بانک ، "شتران و کماسه "

سهام شرکت های بورسی گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایشگاه تهران، بانک پارسیان و تامین ماسه ریخته گری توسط یک کارگزاری تحلیل تکنیکال شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه تحلیل تکنیکال و آخرین وضعیت سهام شرکت های بورسی توسط کارگزاری آبان از منظر چارتیستی ، شرکت های گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایشگاه تهران، بانک پارسیان و تامین ماسه ریخته گری ، مورد بررسی قرار گرفته اند.

گسترش نفت و گاز پارسیان : در محدوده قیمتی ۵۰۰ تومان در این نماد از هدف قیمتی در محدوده ۷۰۰ تومان صحبت شد. اکنون قیمت به نزدیکی هدف مورد نظر رسیده و می توان در این محدوده سود را شناسایی و ذخیره کرد.

پالایشگاه تهران : قیمت رفته رفته به سطحی نزدیک می شود که می تواند برای قیمت نقش مقاومت را بازی کند. سقف کانال فرضی و رسیدن به سطح ۱۲۷ اکسپنشن موج صعودی قبل و تشکیل الگوی ۱۲۷AB=CD می تواند حرکت صعودی قیمت را متوقف کند.

بانک پارسیان : قیمت در این نماد کماکان در گیر سقف کانال قرمز رنگ است. حجم معاملات و تقاضا رو به افزایش بوده باید دید این بار قیمت موفق به شکست این مقاومت می شود یا نه ؟ در صورت شکست سقف تریگر خرید صادر خواهد شد.

تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری : قیمت به سقف کانال ترسیمی کوچک واکنش نشان داده و از ادامه حرکت صعودی ناکام مانده است. مادامی که قیمت از این مانع عبور نکند نمی توان اهداف بالاتری را برای قیمت متصور بود اما در صورت شکست این مقاومت انتظار می رود به سمت سقف کانال صعودی فرضی بزرگ حرکت کند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ