کد خبر: ۱۳۳۸۲۵
۰:۰ - ۱۳۹۸/۶/۱۶

شفاف سازی گرانترین عرضه اولیه از آغاز فعالیت تعلیقی و سهم از درآمدها

شفاف سازی گرانترین عرضه اولیه از آغاز فعالیت تعلیقی و سهم از درآمدها

گرانترین عرضه اولیه سال درخصوص آغاز مجدد فعالیت تعلیق شده قبلی و سهم آن از درآمدهای عملیاتی دست به شفاف سازی زد و برای امروز آماده بازگشت به بورس شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پتروشیمی نوری که پیش از این به علت ایجاد پاره ای مشکلات عملیاتی در کوره های واحد تبدیل کاتالیستی از تعلیق تمامی فعالیت ها به مدت 10 روز از 3 شهریور خبر داده بود از آغاز مجدد فعالیت تعلیق شده قبلی و سهم آن از درآمدهای عملیاتی شفاف سازی کرد و امروز بدون محدودیت دامنه نوسان ، آماده بازگشت به بورس  شد  .

بر این اساس، "نوری" اعلام کرد: به علت ایجاد پاره ای از مشکلات در کوره های واحد تبدیل کاتالیستی کلیه واحدهای فرآیندی از سه شهریور از مدار تولید خارج و پس از اتمام تعمیرات مورد نیاز، عملیات راه اندازی در 13 شهریور طبق برنامه زمانی پیش بینی شده آغاز شد.

همچنین مبلغ درآمدهای عملیاتی سال گذشته بالغ بر 14.1 هزار میلیارد تومان بوده که سهم فعالیت تعلیق شده از این درآمد به میزان 100 درصد است.

بنابراین گزارش، پتروشیمی نوری با سرمایه 300 میلیارد تومانی به عنوان هفتمین سهم جدید سال با کشف قیمت 3125 تومانی(گرانترین سهم) وارد بازار دوم بورس شد و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و تاپیکو  دارای 68.5 و 15.3 درصد سهام آن بشمار می آیند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ