کد خبر: ۱۳۴۸۵۲
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۶/۱۶

اعتراض سهامداران به توضیحات همراه با چند اشتباه فاحش شرکت دارای صف خرید

اعتراض سهامداران به توضیحات همراه با چند اشتباه فاحش شرکت دارای صف خرید

توضیحات همراه با چند اشتباه فاحش شرکت بورسی لیزینگ ایران درباره افزایش سرمایه که امروز با صف خرید و رشد ۱۰ درصدی قیمت روبرو شده، موجب اعتراض سهامداران شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بی توجهی و همراه با اشتباهات برخی شرکت های معدود در اطلاع رسانی و احترام به شعور مخاطبان ادامه دارد و این بار شرکت بورسی لیزینگ ایران با انتشار نتایج حاصله از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ، موجب اعتراض سهامداران شده است.

براساس این گزارش، "ولیز" که امروز با صف خرید و رشد 10 درصدی قیمت روبرو شده ، چهارشنبه گذشته به دلیل افزایش بیش از 50 درصدی قیمت سهام (از 157 به 235 تومان) با توقف نماد روبرو و مشمول برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در مورد افزایش سرمایه و صورت های مالی و... شد اما انتشار نامه این شرکت در ساعت 21:21 چهارشنبه ( اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی) با چند اشتباه فاحش ، نشان از بی توجهی مدیرعامل به رعایت حداقل ها در اعلام توضیحات داشت.

این شرکت علاوه بر انتشار نامه بدون اسم و امضا مدیرعامل در کدال ، تاریخ نامه را 18 اردیبهشت سال جاری قید کرده و سرمایه اسمی را به جای 60 میلیارد تومان ، 6 میلیارد تومان و سرمایه احتمالی آینده را 21 میلیارد تومان اعلام کرده است. از سوی دیگر زمان سال مالی منتهی به اسفند گذشته را سال 1387 نوشته است .

در کنار این موارد مهم که از جمله بدیهیات نگارش نامه و اطلاع رسانی به سرمایه گذاران است ، پاسخ های اعلامی در حد و اندازه و یک شرکت بورسی حاضر در بازار اول معاملات و تابلوی اصلی نیست و انتظار می رود مسئولان سازمان بورس و بورس تهران برای حفظ شان بازار سرمایه و شعور مخاطبین با چنین مواردی برخورد کرده و مانع از تکرار شوند.


 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ