کد خبر: ۱۳۴۸۹۸
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۶/۱۸

ارزیابی نماینده مجلس از شرایط فعلی صنعت سیمان و لزوم اتخاذ تدابیر ویژه‌

ارزیابی نماینده مجلس از شرایط فعلی صنعت سیمان و لزوم اتخاذ تدابیر ویژه‌

نماینده مجلس با اعلام شرایط نامناسب صنعت سیمان ، خواهان اتخاذ تدابیر ویژه‌ برای افزایش فروش این محصول و حل موانع و مشکلات شرکت های این گروه شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیدرضا فولادگر درباره وضعیت سیمان به خانه ملت، گفت: رکود اقتصادی بر میزان استفاده از سیمان اثرگذار بوده و مقدار زیادی از این محصول روی دست تولیدکنندگان باقی مانده است. چون پروژه‌های عمرانی دولت و ساخت و ساز مسکن و تولید در رکود به سر می‌برد.

وی افزود: سیمان تنها در ساخت و ساز مسکن و ساختمان‌های صنعتی به کار می‌رود و کارخانه ها نیز نمی‌توانند محصولات را در داخل به فروش رسانند . بنابراین باید زمینه صادرات بیشتر این محصول فراهم و موانع ناشی از مسائل بانکی و بازگشت ارز حاصل از صادرات حل شود .

فولادگر با بیان اینکه باید تدابیر ویژه‌ای برای افزایش فروش سیمان در نظر گرفته شود، ادامه داد: اگرچه بازگشت ارز حاصل از صادرات الزامی است اما باید به این نکته نیز توجه شود که تولیدکنندگان بخشی از این ارز را صرف خرید مواد اولیه، پرداخت بدهی و تهاتر و.... می‌کنند. بنابراین باید تدابیر ویژه‌ای اتخاذ شود تا بازارهای هدف سیمان از دست نرود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ