کد خبر: ۱۳۴۹۴۱
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۶/۲۰

امید و دلگرمی روحانی به علائم مثبت شاخص‌های اقتصادی به ویژه بورس

امید و دلگرمی روحانی به علائم مثبت شاخص‌های اقتصادی به ویژه بورس

رئیس جمهور گفت: طی ماه‌های اخیر و با وجود افزایش فشارها، علائم مثبتی در شاخص‌های اقتصادی به ویژه بورس، ارز خارجی ، سرعت تولید مشاهده شده و بسیار دلگرم‌کننده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه امروز هیأت دولت گفت: درس‌آموزی از حادثه کربلا بیش از هر زمان دیگری ضرورت دارد و آمریکا باید بفهمد جنگ‌طلبی و جنگ‌طلبان سودی ندارند و باید جنگ‌طلبان را کنار گذاشته و سیاست‌های جنگ‌طلبی و فشار حداکثری را رها کند. منطق ایران استفاده از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای و در برجام ، تعهد در برابر تعهد است.

وی افزود: گام سوم کاهش تعهدات برجامی، مهم‌ترین گام محسوب می‌شود و قابل مقایسه با دو گام قبلی نیست. اگر ضرورت داشته باشد در آینده باز هم گام‌های دیگر را برخواهیم داشت. در شرایطی که دشمن همه فشارهای اقتصادی را بکار گرفته، نباید برخی از تندروی ها و مسیرهای غیردقیق و  آزار دهنده مردم در جامعه اجازه بروز یابد. چرا که مردم به اندازه کافی با غصه و سختی مواجه هستند .

روحانی ادامه داد: طی ماه‌های اخیر و با وجود افزایش فشارها ، علائم مثبتی بویژه در زمینه اقتصادی مشاهده شده و رشد شاخص‌های اقتصادی به ویژه بورس، ارز خارجی ، سرعت تولید ، بسیار دلگرم‌کننده و امیداورانه بوده و نشان می دهد با ایستادگی و مقاومت می‌توان دشمن را مأیوس و به پیروزی رسید

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ