کد خبر: ۱۳۴۹۸۴
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۶/۲۳

بزرگترین بانک بورس با شستا تفاهمنامه امضا کرد / گسترش تعاملات مالی

بزرگترین بانک بورس با شستا تفاهمنامه امضا کرد / گسترش تعاملات مالی

بانک تجارت و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برای گسترش تعاملات فی‌مابین در قالب ارائه خدمات ریالی، ارزی، تعهدات و تامین مالی هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مدیران عامل بانک تجارت و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی برای گسترش تعاملات فی‌مابین تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند که طبق آن بانک تجارت در قالب ارائه خدمات ریالی، ارزی، تعهدات و تامین مالی هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شستا را گسترش می‌دهد.

رضا دولت آبادی مدیر‌عامل بانک تجارت گفت: "وتجارت" با برخورداری بیش از ۱۵۰۰ شعبه، باجه و واحد ارزی در ایران و شعب فرانسه، انگلستان، آلمان، بلاروس، تاجیکستان و دفتر نمایندگی چین ظرفیت‌های بی‌شماری را برای ارائه خدمات ارزی و ریالی به شستا و شرکت‌های زیرمجموعه آن در اختیار دارد.

وی افزود: ساختار و اساس بانک‌های تشکیل‌دهنده این بانک که عمدتا بانک‌های خارجی بوده‌اند بر ارائه خدمات ارزی استوار بوده و بر همین اساس این بانک در سال‌های اخیر همواره در ارائه خدمات ارزی به شبکه بانکی پیشتاز بشمار رفته و بسیاری از پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی بزرگ با مشارکت این بانک به بهره‌برداری رسیده‌ اند.

دولت آبادی ادامه داد: به‌رغم تعامل مثبت میان بانک تجارت و شستا، هنوز ظرفیت‌های زیادی برای گسترش همکاری‌ها وجود دارد و انعقاد این تفاهم‌نامه شرایط افزایش و گسترش همکاری‌ها را فراهم خواهد کرد.

محمد رضوانی‌فر مدیر‌عامل شستا نیز گفت: این بانک یکی از اولویت‌های اصلی هیات‌مدیره شستا بوده و تفاهم‌نامه شرایط همکاری را تسهیل و تسریع می‌کند. سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان‌هایی است که خدمات‌رسانی آن در حوزه خدمات درمانی و مستمری‌بگیران بدون وقفه و در هر شرایطی باید انجام شود به همین منظور از بانک تجارت انتظار داریم تسریع اجرای بندهای این تفاهم‌نامه را بصورت ویژه مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ