کد خبر: ۱۳۵۱۲۰
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۶/۲۶

هشدار به خرید و فروش وکالتی خودرو با ذکر یک نمونه / نقل و انتقال ۵۰ دقیقه ایی
رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد :

هشدار به خرید و فروش وکالتی خودرو با ذکر یک نمونه / نقل و انتقال ۵۰ دقیقه ایی

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی با اعلام ممنونیت خرید و فروش وکالتی خودرو و فرایند سریع و حتی ۵۰ دقیقه ایی نقل و انتقال با ذکر یک نمونه ، توصیه ایی به همه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  سردار کمال هادیان‌فر با اعلام اینکه خرید و فروش خودروهای وکالتی ممنوع است و مردم با خرید و فروش خودرو به‌صورت وکالتی خود را گرفتار می‌کنند به ایرنا گفت: در سامانه مرتبط به خرید و فروش خودرو، نام صاحب خودرویی که محرز شده مورد تایید بوده  و تنها همین فرد را می‌شناسیم.

وی ادامه داد: با فروش وکالتی خودرو ، اجازه پلاک در اختیار خریدار قرار می گیرد در حالی که حق توکیل را نمی‌بندد. وکالت در توکیل یعنی شخصی که در اجرای امری از سوی موکل وکالت دارد این نمایندگی و نیابت را به شخص دیگری واگذار کند. در این رابطه اخیرا فردی اقدام به خرید خودرویی کرده که فروشنده ، مجرم و قاچاقچی و خودرو هم دارای جریمه بیش از ۲۶ میلیون تومانی بود .

هادیان‌فر به همه توصیه کرد به هیچ عنوان ، خودرو را به صورت وکالتی خرید و فروش نکنند. چرا که نقل و انتقال خودرو سریعا و حتی طی ۵۰ دقیقه انجام می‌شودو نیازی به هزینه وکالت یا هزینه اضافه نیست .

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ