کد خبر: ۱۳۶۲۱۴
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۶/۳۰

نرم افزار جدید شرکت بورسی برای حذف رسیدهای کاغذی

نرم افزار جدید شرکت بورسی برای حذف رسیدهای کاغذی

شرکت بورسی نرم‌افزار جدیدی که منجر به حذف رسیدهای کاغذی پایانه های بانکی، هزینه‌، ایجاد حسابداری شخصی و ... می شود را تولید و عرضه کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شهرام برنجی معاون نرم افزار شرکت ایران ارقام از تولید نرم‌افزار جدیدی که به حذف رسیدهای کاغذی پایانه ها بانکی، هزینه‌های تهیه، حفظ محیط زیست، ایجاد حسابداری شخصی و نیز تجربه کاربری بهتر سرویس‌های بانکی مشتریان کمک می‌کند خبر داد و گفت: مزیت بی‌رسید نسبت به سایر نرم‌افزارها، فناوری ذخیره‌سازی و بازیابی اطلاعات آن است.

وی افزود: ایران ارقام دارای سوئیچ بانکی است و تمامی کارت‌های بانکی در سوئیچ کارت بانک‌ها صادر می‌شود.همچنین تراکنش‌های پرداختی و بانکی در این کانال در دسترس است. مشتری می‌تواند با تعریف کارت قابل پشتیبانی این سرویس، رسید تراکنش‌های پرداخت و بانکی را بصورت یکجا داشته باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: اطلاعات با ارزشی مانند آدرس ترمینال، صنف پذیرنده و سایر اطلاعاتی که بتوان از شبکه استخراج کرد به رسید اضافه می‌شود و با استفاده از این اطلاعات می‌توان خدمات حسابداری شخصی PFM) Personal Finance Management) نیز به مشتری ارائه داد.از آنجا که رسیدهای مورد بحث اینترنتی و برخط هستند، مشتریان با استفاده از این سرویس نیازی به دریافت پیامک تراکنش نداشته و می‌توانند این سرویس را غیرفعال کنند.

برنجی درباره توسعه این محصول گفت: فاز دوم محصول ارائه خدمات حسابداری شخصی به مشتریان این سرویس برپایه سایر اطلاعات استخراجی تراکنش و استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای ارائه مشاوره بهینه مالی به دارنده کارت است. قابلیت ذخیره اطلاعات تراکنش بانک‌های طرف قرارداد در فضای مشترک و امن بصورت کاملا ایزوله از دیگر مزیت‌های این محصول است که براساس آن مشتری می‌تواند رسید تراکنش‌های کارت قابل پشتیبانی این سرویس را دریافت کند.

وی گفت: در طراحی و بومی‌سازی محصول از ابتدا موضوع تطابق و کاربرد آن در صندوق‌های فروشگاهی مدنظر قرارگرفته است. با توجه به اینکه این سامانه به سوئیچ بانکی متصل است، مشتری رسید دیجیتال تمامی تراکنش‌ها را با فرمت مورد نظر سازمان مالیاتی یا خود مشتری می‌تواند دریافت کند. اما در حال حاضر با فعال‌سازی کارت در این سامانه، رسید کاغذی خودپرداز چاپ نمی‌شود و در آینده امکان اتصال شرکت‌های پرداخت توسط API‌های استعلام به سامانه وجود دارد و می‌توان رسید کاغذی ابزارهای پرداخت از جمله دستگاه‌های کارتخوان را با استفاده از این محصول نیز حذف کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ