کد خبر: ۱۳۶۲۴۸
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۶/۳۰

حمایت همه جانبه وزیر اقتصاد از بورس کالا و رضایت از عرضه محصولات

حمایت همه جانبه وزیر اقتصاد از بورس کالا و رضایت از عرضه محصولات

وزیر اقتصاد با اعلام روند مطلوب عرضه محصولات در بورس کالا گفت: بهترین مجرای شفافیت فعالیت بنگاه‌های مالی و غیر مالی و مبادلات کالاها و مواد اولیه، بورس کالا است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرهاد دژپسند با اعلام برنامه‌های وزارت اقتصاد در راستای حمایت از تولید، درباره اهمیت بازار سرمایه در اقتصاد تاکید کرد و به ایرنا گفت: هدایت نقدینگی سرگردان جامعه به سمت بورس از عوامل اصلی حرکت به سمت رونق تولید بوده و رشد سهم بازارسرمایه در تامین مالی بنگاه‌ها از محورهای ماه‌های آتی است. 

وی افزود: این بار با تکیه بر بورس کالای ایران به عنوان یکی از ارکان بازار سرمایه، بهترین مجرا برای شفافیت فعالیت بنگاه‌های مالی و غیر مالی به منظور مبادلات کالاها و مواد اولیه، بورس کالا است. بورس کالا طی این سال‌ها نقش کلیدی در شفافیت اقتصادی داشته و رشد تامین مالی بنگاه‌ها از بازار سرمایه و به ویژه بورس کالا می‌تواند در رونق تولید اثر بخش باشد.

دژپسند با اشاره به روند مطلوب عرضه محصولات در بورس کالا ادامه داد: در حوزه عرضه کالاهای کشاورزی، دولت به تناسب نوع محصولات در خصوص ورود آن ها به بورس کالا تصمیم می‌گیرد که عرضه هر محصول کشاورزی در بورس می تواند در اقتصاد آن بخش و شفافیت کارساز باشد

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ