کد خبر: ۱۳۶۲۶۴
۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۶/۳۱

ایران آغازگر جنگ نخواهد بود اما ... / صدور ویزا با معافیت
وزیر خارجه :

ایران آغازگر جنگ نخواهد بود اما ... / صدور ویزا با معافیت

وزیر خارجه با اعلام اقدام آمریکا به صدور ویزا با معافیت گفت: ایران آغازگر جنگ نخواهد بود، اطمینان دارم هرکسی که شروع کننده جنگ باشد، کسی نیست که آن را پایان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد جواد ظریف در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن هستید می توانید از شروع جنگ جلوگیری کنید به سی بی اس گفت: ایران آغازگر جنگ نخواهد بود و اطمینان دارم هرکسی که شروع کننده جنگ باشد، کسی نیست که آن را پایان می دهد. معنای این حرف این است که این جنگ محدود نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که تحت تحریم هستید اما با ویزای آمریکا در منهتن نشستید، آیا این می تواند نشانه ای از خواست آمریکا برای مذاکره باشد؟ افزود: لزوما اینگونه نیست. آمریکا به دلیل میزبانی مقر سازمان ملل متحد، تعهد دارد برای اعضای این سازمان، ویزا صادر کند. آنها در نامه ضمیمه به ویزا  اعلام کردند که واجد شرایط دریافت ویزا نیستم اما معافیت صادر کردند. بنابراین آنها می خواستند بدانم قرار نیست در اینجا باشم.

ظریف درباره تصمیم آمریکا برای اعزام نیرو و تجهیزات نظامی به عربستان  گفت: فکر نمی کنم این ژست ها کمک کننده باشد. پایان دادن به جنگ یمن، آن چیزی است که کمک می کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ