کد خبر: ۱۳۶۳۰۵
۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۷/۱

درخواست وکیل از نعمت زاده برای انتشار فهرست اموال/ نحوه شروع بکار دختر
در دومین جلسه دادگاه اعلام شد:

درخواست وکیل از نعمت زاده برای انتشار فهرست اموال/ نحوه شروع بکار دختر

وکیل مدافع شبنم نعمت‌زاده با اعلام به شروع بکار وی با بازاریابی گفت: از پدر وی خواستم فهرست اموال را در اختیار رسانه ها قرار دهد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، در دومین جلسه رسیدگی به پرونده شبنم نعمت‌زاده و احمدرضا لشکری‌پور، مظاهری وکیل شبنم نعمت‌زاده گفت: در جلسه‌ای به محمدرضا نعمت‌زاده گفتم شبهه‌های مالی دارید و این امر موجب شده وزن رسانه‌ای پرونده سنگین‌تر باشد و باید در این رابطه شفاف‌سازی کنید که وی اعلام کرد در آغاز و پایان مسئولیت، فهرست اموال را به رئیس قوه‌قضائیه داده است. خواستم فهرست را بدهند تا به دادگاه بیاورم و آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهم.

وی افزود: شبنم نعمت‌زاده دکترای داروسازی از دانشگاه شهید بهشتی دارد و از بازاریابی شروع بکار کرده و بعد از مدتی نمایندگی شرکت اسپانیایی بوده قبول و محصولات را به ایران آورد و توزیع می‌کرد. توزیع و پخش فرآیندی تخصصی و دقیق با ضوابط خاصی است و ربطی به واردات ندارد. از زمان بازداشت وی حتی یک قلم دارو خرید یا توزیع نکرد و تمام تلاش را صرف حل مشکلات و اختلافات کرده و فعالیت‌ ها هم به مذاکره با طلبکاران محدود بود.

نیازآبادی نماینده دادستان گفت: متهم و وکیل وی همواره می‌گویند تمام کارها بر عهده لشکری‌پور بوده در حالی که حسب اظهارات مطلعین و کارمندان شرکت صورت جلسات شرکت دارویی رسا و تمام اخبار توزیع دارو در داروخانه‌ها به اطلاع نعمت‌زاده رسیده و از همه آنها خبر داشته است. به فرض اطلاع نداشتن از توزیع دارو چرا نسبت به پرداخت دیون خود کاری انجام ندادید؟ حسب گزارش‌ها مشخص شده که فروش دارو و وصول چک داروخانه به شرکت رسا همگی با اطلاع نعمت‌زاده بوده است. میزان دین نعمت‌زاده به شرکت توزیع دارو قطعی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ