کد خبر: ۱۳۶۳۲۷
۰:۰ - ۱۳۹۸/۷/۲

تحلیلی تکنیکال از سیگنال خرید و حد ضرر سهام سه شرکت و صنعت بزرگ بورسی
از سوی یک کارگزاری بررسی شد:

تحلیلی تکنیکال از سیگنال خرید و حد ضرر سهام سه شرکت و صنعت بزرگ بورسی

خطوط مقاومت و حد ضرر سهام سه شرکت سرمایه گذاری امید، توسعه معادن و فلزات و مس‌ شهیدباهنر به همراه شاخص صنعت بزرگ شیمیایی از سوی یک کارگزاری مورد تحلیل تکنیکال قرار گرفت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بازار سهام یکی از بهترین های دوران سال های اخیر را با افزایش قیمت سهام و شاخص بورس و ورود نقدینگی قابل توجه و ثبت رکوردهای جدید و... سپری می کند که کارگزاری آبان در ادامه تحلیل تکنیکال سهام مختلف ، وضعیت حال و آینده سه شرکت سرمایه گذاری امید، توسعه معادن و فلزات و مس‌ شهیدباهنر به همراه شاخص صنعت بزرگ شیمیایی را مورد بررسی قرار داد.

سرمایه گذاری امید : قیمت و میانگین های ایچیموکو در این نماد درهم تنیده شده اند و با شکست سقف ۶۵۰ تومان به نظر می رسد قیمت سهام این هلدینگ چند رشته ایی از بند میانگین ها آزاد شود . در این صورت سیگنال خرید صادر خواهد شد و می توان با حد ضرر ۵۶۰ تومان و زیر فلت کمو وارد معامله خرید شد.

توسعه‌معادن‌وفلزات‌ : این سهم در گیر مقاومت ۴۴۵ تومانی قیمت بوده و ز طرفی حمایت ۴۲۰ تومانی هم اجازه افت نمی دهد. شکست هر کدام از این سطوح مسیر بعدی قیمت را مشخص خواهد کرد.

مس‌ شهیدباهنر : قیمت این نماد در حالت گارد صعودی قوی قرار دارد و از حمایت قوی میانگین های ایچیموکو برخوردار است. همچنین چیکو اسپن در فضای آزاد و بالای قیمت ایستاده و متراکم شده است. چنانچه قیمت سقف قبلی را بشکند و چیکو از تراکم شکل گرفته بیرون بیاید، نشانه شروع رالی صعودی جدید در قیمت بوده و  می توان با حد ضرر زیر کمو و در محدوده ۱۰۰۰ تومان به دنبال فرصت خرید در این نماد بود.

شاخص صنعت شیمیایی : نمودار این شاخص گارد کاملا صعودی دارد و فراتر از میانگین های اصلی قرار گرفته است. مادامی که نمودار این حمایت ها را از دست ندهد انتظار می رود حرکت صعودی ان به سمت سقف کانال فرضی ادامه داشته باشد. اما چنانچه این حمایت ها از دست برود نشانه ای از شروع حرکت اصلاحی خواهد بود.

انتهای پیام
 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ