کد خبر: ۱۳۶۳۳۳
۰:۰ - ۱۳۹۸/۷/۲

۱۰۰ تن ضایعات فلزی امروز در بورس کالا عرضه می شود

۱۰۰ تن ضایعات فلزی امروز در بورس کالا عرضه می شود

مدیرعامل شرکت تندیس طلایی رادوین از عرضه ۱۰۰ تن ضایعات فلزی در بورس کالا برای امروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فروهر محسن زاده به عنوان عرضه کننده امروز ضایعات فلزی در بورس کالا گفت: ۱۰۰ تن ضایعات فلزی فرآوری شده روغنی، مخصوص کوره ذوب به منظور تولید اولیه قطعات و محصولات فولادی و قابل مصرف کلیه کارخانجات ریخته گری و فولادی سازی امروز در بورس کالا عرضه می شود.

وی افزود: این محصول در سایز استاندارد و با میزان آهن بیش از ۹۹ درصد بوده و مرغوب ترین نوع قراضه موجود در بازار ایران است. بنابراین تمامی شرکت های ریخته گری که تولیدکننده محصولات فولادی هستند و نیز شرکت های تولید کننده محصولات چدنی و در کل شرکت های تولید کننده فولاد می توانند متقاضی خرید این محصول باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: در چند سال اخیر از طریق بورس کالا اقدام به خرید ضایعات کردیم و به این نتیجه رسیدیم که شکل بازار سنتی را تغییر داده و از طریق بورس اقدام به فروش محصول کنیم تا در کنار شفاف سازی قیمت، اعتمادسازی نیز در بین خریدار و فروشنده ایجاد شود.یکی از عمده ترین مشکلات فروش ضایعات این است که خریداران و فروشندگان به یکدیگر اعتماد ندارند و پرداخت ها نیز به موقع صورت نمی گیرد اما بورس کالا بستری مناسب بوده تا خریداران و فروشندگان بتوانند در یک فضای شفاف و رقابتی با خیال راحت به معامله بپردازند.

محسن زاده گفت: عرضه محصولات در بورس کالا دو مزیت دارد اول اینکه محصول به مناسب ترین و واقعی ترین قیمت فروخته می شود و دوم اطمینان بین خریداران و فروشندگان شکل می گیرد. در روش سنتی فروش ضایعات فلزی، قیمت پیشنهادی و شرایط پرداخت توافقی تعیین می شود و دو طرف هیچ تعهدی نسبت به یکدیگر ندارند و هر کس قیمت بیشتری پیشنهاد دهد محصول را خریداری می کند که این موضوع باعث ایجاد رقابت کاذب می شود اما در بورس قیمت شفاف بوده و به شکل واقعی کشف می شود.

وی با بیان اینکه نقد فروختن محصول با اطمینان حتی اگر سود کمتری داشته باشد بهتر از شرایط فروش در بازار آزاد است، گفت: بورس کالا یک فرصت مناسب برای عرضه کنندگان کالاها است. امید می رود با عرضه موفقیت آمیز امروز عرضه های بیشتری از این محصول در بورس صورت بگیرد زیرا قابلیت افزایش حجم عرضه وجود دارد و در مرحله اول ۱۰۰ تن عرضه صورت می گیرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ