کد خبر: ۱۳۶۳۴۲
۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۷/۲

برنامه های ایران خودرو برای بازگشت رونق و بروزرسانی تعهدات معوقه 5 محصول

برنامه های ایران خودرو برای بازگشت رونق و بروزرسانی تعهدات معوقه 5 محصول

ایران خودرو با اشاره به بروز شدن تعهدات معوقه 5 محصول و خانواده پژو 405 در آینده نزدیک، برنامه های مهم برای بازگشت رونق تولید را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ایران خودرو اعلام کرد: تعهدات پژو پارس ای.ال.ایکس، پارس اتوماتیک، هایما اس 5، دناپلاس و سمند ای.اف7 بنزینی به روز شده و تعهدات به جا مانده و معوق محصولات پژو 405 بنزینی و دوگانه سوز نیز بزودی اجرا و به روز خواهد شد.

بر این اساس با تدابیر مدیرعامل ایران خودرو و بازنگری در قراردادها با سازندگان به زودی رونق به خطوط تولید این خودروساز بازگشته و شرایط تولید و تحویل خودرو به مشتریان بهبود خواهد یافت. برهمین اساس،‌ تحویل روزانه دوهزار دستگاه خودرو به مشتریان به زودی محقق خواهد شد.

همچنین فروش اموال و دارایی‌های غیرمولد، بهبود ساختارهای مالی با هدف کاهش هزینه‌های تولید و اجرای فروش فوری از جمله اقدامات و تلاش های فعلی ایران خودرو است که نتایج آن در کوتاه مدت منجربه افزایش تولید و عرضه خودرو و ایجاد تعادل در بازار خواهد شد.

بر اساس این گزارش،‌ ایران خودرو از سال گذشته تاکنون توانسته بیش از 514 هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده و در شرایط تحریم و مشکلات در تامین قطعات، به تولید و عرضه خودرو ادامه دهد و در حال حاضر نیز اقدامات با هدف عرضه درراستای حذف دلالان و واسطه ها با افزایش تولید منجر به ثبات و کاهش قیمت خودرو در بازار شده است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ