کد خبر: ۱۳۶۳۴۶
۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۷/۲

نارضایتی رئیس قوه قضائیه از اقدام دولت درباره شرکت پرحاشیه فرابورسی

نارضایتی رئیس قوه قضائیه از اقدام دولت درباره شرکت پرحاشیه فرابورسی

رئیس قوه قضاییه اقدام دولت درباره شرکت هپکو را ناکافی دانست و گفت: باید در ساختارها و رفتارها، بازنگری و اشکالات را رفع کرد تا شاهد بروز این مسائل نباشیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قضایی با اشاره به مشکلات ناشی از خصوصی سازی و اعتراضات کارگران، اقدام دولت درباره شرکت هپکو را قابل تقدیر اما ناکافی دانست و گفت: شرکت ها و کارخانجات زیادی هستند که خصوصی سازی در آنها پیامدهایی داشته و مشکلاتی را ایجاد کرده است.

وی افزود: در بسیاری از این شرکت ها ضوابط قانونی خصوصی سازی رعایت نشده، کارخانه دچار رکود شده، کارگران بیکار شده یا حقوق نگرفته اند. به اعتراضات توجهی نشده و نهایتا قوه قضاییه درگیر موضوع شده است. بر این اساس باید در ساختارها و رفتارها، بازنگری و اشکالات را رفع کرد تا شاهد بروز این مسائل نباشیم.

رییسی در خصوص پیگیری اموال کانادا جهت مقابله به مثل و توقیف آنها نیز گفت: آنچه هفته گذشته در این زمینه اعلام شد، شعار نبود بلکه تاکید دارم این قضیه را دنبال کنیم و حتی اگر در یک دادگاه بین المللی به نتیجه نرسید، پیگیری قانونی  را انجام دهیم. وزیر خارجه هم لازم است این موضوع را در مجامع مختلف تبیین و مطالبه کنند.

انتهای یپام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ