کد خبر: ۱۳۶۴۳۳
۲۲:۰ - ۱۳۹۸/۷/۴

۳۸ قطعه از محصولات سایپا داخلی سازی شد/صرفه‌جویی ۲۹۰ یورویی

۳۸ قطعه از محصولات سایپا داخلی سازی شد/صرفه‌جویی ۲۹۰ یورویی

سایپا با اجرای پروژه ملی بومی‌سازی قطعات محصولات توانست ۳۸ قطعه را با کمک شرکت‌ های ایرانی در داخل تولید و ۲۹۰ یورو صرفه‌جویی ارزی محقق کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پروژه داخلی‌سازی قطعات مربوط به گیربکس، موتور، اکسل و EMS محصولات خانواده تیبا، موتور، اکسل و EMS محصولات خانواده پراید و قوای محرکه وانت زامیاد با پیشرفت بین 30 تا 100 درصدی پروژه در شرکت‌های تولیدکننده داخلی به اجرا درآمده و قرار است نیاز محصولات سایپا را برطرف کند.

قطعاتی نظیر مجموعه دنده برنجی خودرو، واشر سرسیلندر، دینام، رگولاتور و دریچه گاز، دیسک و صفحه کلاچ، سنسور اکسیژن، انژکتور، مدولاتور، مجموعه پلوس خودرو و چندین قطعه دیگر مربوط به قوای محرکه، از جمله قطعاتی هستند که توسط مگاموتور سایپا بومی‌سازی شده‌اند.

با داخلی‌سازی قطعات مذکور، تاکنون به‌ازای هر دستگاه محصول از خانواده پراید و تیبا، 290 یورو صرفه‌جویی ارزی برای سایپا محقق شده است.براساس برنامه‌ ریزی‌های صورت گرفته، قرار است این قطعات با تیراژ تولید روزانه بین 20 تا 1500 عددی، نیاز این خودروساز را تحت پوشش قرار داده و از واردات قطعات  بازارهای خارجی بی‌نیاز کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ