کد خبر: ۱۳۶۶۱۶
۰:۰ - ۱۳۹۸/۷/۱۱

تحلیل تکنیکال و پیش بینی محدوده قیمت دو بانک بورسی و
توسط یک کارگزاری بررسی شد:

تحلیل تکنیکال و پیش بینی محدوده قیمت دو بانک بورسی و "وبانک"

محدوده قیمت بانک پاسارگاد، پست بانک و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی توسط یک کارگزاری تحلیل تکنیکال و پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی معاملات آخرین روز این هفته بازار سهام با رشد جزیی 20 واحدی شاخص بورس همراه شد تا دماسنج بازار وارد کانال 326 هزار تایی ماندگار شود که کارگزاری آبان در ادامه تحلیل تکنیکال شرکت های بورسی و فرابورسی ،محدوده قیمت و حد ضرر و سود بانک پاسارگاد، پست بانک و سرمایه گذاری گروه توسعه ملی را پیش بینی کرد.

بانک پاسارگاد

هرچند قیمت روز گذشته یک کندل، نزولی برگشتی را در نمودار ثبت کرد اما دلیل محکمی برای شروع یک موج اصلاحی نیست چرا که کماکان گارد قیمت نسبت به میانگین های مهم خود صعودی است و کماکان احتمال رسیدن به اهداف ۳۲۰ تومانی و سقف کانال فرضی در دسترس است.

پست بانک

قیمت به یک سطح بحرانی نزدیک شده و سقف کانال فرضی در این محدوده قرار گرفته است. از طرفی اندیکاتور RSI در بیش خرید قرار دارد. احتمال شروع یک موج اصلاحی از این محدوده دور از ذهن نیست. لذا مادامی که سقف یا الگوی جدید در نمودار شکل نگیرد، خرید و نگهداری این نماد پر ریسک خواهد بود.

سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

قیمت در آخرین صعود خود یک روند منظم و ریتمیک شکل داده و با هر بار رسیدن به خط روند صعودی واکنش نشان داده است. اکنون قیمت با رسیدن به هدف آخرین اصلاح خود در محدوده ۲۰۰ درصد اکستنشن موج اصلاحی، احتمال حرکت مجدد به سمت خط روند صعودی دور از ذهن نیست. می توان به کمین معاملات خرید بر روی خط روند صعودی نشست و واکنش و رفتار قیمت را در این محدوده زیر نظر داشت. خرید و نگهداری در قیمت فعلی پر ریسک خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ