کد خبر: ۱۳۶۶۶۰
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۷/۱۳

بزرگترین شرکت پخش دارویی آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی اطلاعات تکمیلی داد

بزرگترین شرکت پخش دارویی آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی اطلاعات تکمیلی داد

بزرگترین شرکت پخش دارویی از نظر سهم بازار، اقدام به انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۶ ماهه کرد تا یک قدم دیگر به عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام در بازار دوم معاملات فرابورس نزدیک تر شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت توزیع دارو پخش به عنوان بزرگترین شرکت پخش دارویی از نظر سهم بازار، اقدام به انتشار اطلاعات و صورت های مالی حسابرسی نشده 6 ماه نخست سال جاری کرد تا یک قدم دیگر به عرضه اولیه 10 درصدی سهام در بازار دوم معاملات فرابورس نزدیک تر شود.

بر این اساس، این شرکت 60 میلیارد تومانی در عملکرد 6 ماهه 1.9 هزار میلیارد تومان درآمد داشته که نسبت به دوره مشابه سال قبل با افزایش 35 درصدی همراه شده است. همچنین سود شناسایی شده هر سهم 108.5 تومان بوده که نسبت به دوره مشابه گذشته (161 تومان) حکایت از کاهش 33 درصدی دارد.

پروژه ها و طرح های در حال توسعه

- پروژه احداث مرکز جدید رشت: شرکت با توجه به برنامه پنج ساله سوم در سال 97 اقدامات اولیه جهت احداث مرکز جدید رشت را آغاز کرد و پیش بینی می شود فاز تهیه اسناد مناقصه جهت ساخت و اخذ جواز های مربوطه آن در سال جاری انجام پذیرد که مبلغ برآوردی 2.5 میلیارد تومان است. ساخت و تکمیل این پروژه طی سال جاری شروع و پیش‌بینی می‌شود در سال 99 به بهره برداری برسد. تامین مالی این پروژه عمرانی از محل وصول مطالبات صورت می پذیرد.

- پروژه خرید، توسعه و بهینه سازی ناوگان حمل و نقل: تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده ای و خرید دستگاه های حمل و نقل داخلی انبار و توزیع سریع در دستور کار سال جاری این شرکت است.

ساختار سرمایه شرکت نشان دهنده کاهش حقوق صاحبان سرمایه به میزان 6 درصد و افزایش بدهی ها به میزان 29 درصد در پایان شهریور سال جاری نسبت پایان سال 97 است.

بنابراین گزارش، شرکت دارو پخش سهامدار عمده 89.9 درصدی این شرکت دارویی محسوب می شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ