کد خبر: ۱۳۶۶۹۰
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۷/۱۴

احتمال تغییر در قوانین بازار پایه و ارائه توصیه به سهامداران
معاون سازمان بورس خبر داد:

احتمال تغییر در قوانین بازار پایه و ارائه توصیه به سهامداران

معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس با بیان اینکه قوانین بازار پایه به گونه‌ای خواهد بود که مشکلی برای سهامداران بوجود نیاید در این خصوص به ارائه توصیه ای پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن امیری در خصوص سرنوشت قوانین بازار پایه و جلسه نمایندگان مجلس با رئیس سازمان بورس به همفکران گفت: هفته گذشته در کمیسیون اقتصادی مجلس جلسه ای برگزار شد و رئیس سازمان بورس توضیحات کامل درباره قوانین بازار پایه و دلایل تغییرات آن را ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه نظرات نمایندگان مجلس و برخی از فعالان بازار پایه مطرح و جمع بندی نظرات به برگزاری جلسه امروز و با حضور نمایندگان فعالان بازار موکول شد تا با بررسی همۀ موارد به این نتیجه برسیم آیا راهکارهای دیگری مبنی بر اینکه بازار بهتر و روان تر به فعالیت ادامه بدهد وجود دارد یا خیر.

این مقام مسئول گفت: در این جلسه مطرح شد از زمان عملیاتی شدن مقررات جدید بازار پایه حدود یک هفته تا ۱۰ روز گذشته بنابراین باید فرصتی باشد تا بازار خود را پیدا کند.

امیری با بیان اینکه در این بازار هم سهام با ارزش و هم سهام پر ریسک وجود دارد،گفت: سهامداران باید به این موضوع واقف باشند که خریدار تک سهم در بازار پایه نباشند و عوامل بنیادی شرکت‌ها و اطلاعات مالی را در تصمیم گیری ها بطور جدی دخیل کنید.. نگرانی در این بازار وجود ندارد و قوانین و مقررات به گونه‌ای خواهد بود که مشکلی برای سهامداران این بازار به وجود نیاید.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ