کد خبر: ۱۳۶۷۰۳
۰:۰ - ۱۳۹۸/۷/۱۵

شرایط عرضه اولیه ۱۰ درصدی شرکت خانوادگی اعلام شد/معارفه سیزدهمین سهم

شرایط عرضه اولیه ۱۰ درصدی شرکت خانوادگی اعلام شد/معارفه سیزدهمین سهم

جلسه معارفه شرکت خانوادگی فولاد سپید فراب کویر امروز برگزار می شود تا این شرکت ۲۴۰ میلیارد تومانی به عنوان سیزدهمین سهم جدید آماده عرضه اولیه ۱۰ درصدی برای چهارشنبه هفته جاری شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی درج نماد شرکت فولاد سپید فراب کویر 23 شهریور در بازار دوم معاملات بورس تهران، ساعت 15 امروز مدیران این شرکت 240 میلیارد تومانی اقدام به تشریح آخرین وضعیت مالی و عملیاتی در محل هتل سیمرغ خواهند کرد تا "کویر" آماده عرضه اولیه 10 درصدی سهام باشد.

به این ترتیب، چهارشنبه هفته جاری 240 میلیون سهم با محدوده قیمتی هرسهم 600 تا 625 تومان و سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی 600 سهم از طریق کارگزاری بانک آینده واگذار می شود.

طبق بررسی‌های بورس پرس، این شرکت فعالیت را در زمینه فولاد از سال ۸۱ آغاز و راه‌اندازی فاز اول نورد میلگرد شاخه و کلاف با ظرفیت ۳۵۰ هزار تن در سال ۸۶ انجام شده است. "کویر" یکی از بزرگترین و کاملترین تولید کننده های انواع میلگرد کلاف صنعتی و ساختمانی در بخش خصوصی است که دارای ماشین آلات اروپایی، تجهیزات و فناوری‌های به روز در تحقق محصولات بوده و از موقعیت استراتژیک جغرافیایی بسیار خوبی از نظر دسترسی به زیرساخت های ارتباطی در مرکز ایران برخوردار است. شرکت بعد از سه سال از شروع فعالیت به ظرفیت اسمی رسیده و از سال ۹۰ اقدام به فروش صادراتی محصولات به کشورهای همجوار کرده است.

ترکیب سهامداری

احمد خوروش با ۵۳.۳ درصد، جواد خوروش با ۲۳.۶ درصد، حمیدرضا خوروش با ۲۲.۹ درصد، علی محمد و سالار خوروش هرکدام با ۰.۰۰۰۴ درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند. سرمایه شرکت در بدو تاسیس مبلغ یک میلیون تومان بوده که طی چند مرحله به ۲۴۰ میلیارد تومان رسیده است.

خلاصه اطلاعات مالی و عملیاتی ۴ سال اخیر

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ