کد خبر: ۱۳۶۸۷۲
۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۷/۲۱

تحلیل تکنیکال سهام گرانترین عرضه اولیه ، کاشی سینا و پلی اکریل
توسط یک کارگزاری بررسی شد:

تحلیل تکنیکال سهام گرانترین عرضه اولیه ، کاشی سینا و پلی اکریل

محدوده قیمت و خط حمایت و مقاومت سهام رکورد دار گرانترین عرضه اولیه سال های اخیر، کاشی سینا و پلی اکریل توسط یک کارگزاری تحلیل تکنیکال و پیش بینی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی معاملات اولین روز این هفته بازار سهام با جهش 9010 واحدی شاخص بورس همراه شد تا دماسنج بازار در کانال 322 هزار تایی جایگزین شود که کارگزاری آبان در ادامه تحلیل تکنیکال شرکت های بورسی و فرابورسی ، محدوده قیمت و خط حمایت و مقاومت سهام پتروشیمی نوری به عنوان رکورددار گرانترین عرضه اولیه سال های اخیر، کاشی و سرامیک سینا و پلی اکریل را پیش بینی کرد.

پتروشیمی نوری

در انتهای رالی صعودی قیمت حالت بدون روند یا ساید به خود گرفته است. می توان خروج از این حالت را به عنوان تریگر خرید و شروع یک حرکت صعودی دیگر در نظر داشت. لذا شکست مقاومت ۳۶۰۰ تومان از اهمیت خاصی بر خوردار خواهد بود.

کاشی و سرامیک‌ سینا

قیمت نتوانست از مانع ایجاد شده توسط سقف کانال صعودی عبور کرد و یک ممنتونم نزولی را شروع کرده است. احتمال اینکه قیمت تا محدوده کف کانال اصلاح کند دور از ذهن نیست. اما قبل از ان دو سطح ۱۶۱٫۸ درصد اکسپنشن اخرین موج اصلاحی و ۵۰ درصد ریتریسمنت موج صعودی می تواند از قیمت حمایت کنند.

پلی‌اکریل‌

در تحلیل قبل یه احتمال افت قیمت تا کف کانال ترسیمی اشاره شد . قیمت نه تنها به کف کانال رسیده بلکه بدون واکنش به آن از محدوده مورد نظر عبور کرده است. هر چند احتمال رشد قیمت از هر محدوده ای وجود دارد اما حمایت مهم در محدوده ۲۶۰ تومان خواهد بود چرا که در این محدوده الگوی هارمونیک خفاش شکل خواهد گرفت. تا قبل از آن الگوی قابل استنادی در نمودار دیده نمی شود.

همچنین آرایش ریزش قیمت به گونه ای است که به نظر می رسد با یک موج ریزشی جنبشی رو به رو باشیم لذا هر صعود احتمالی مادامی که قیمت تغییر آرایش ندهد فرصت خروج خواهد بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ