کد خبر: ۱۳۶۸۹۶
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۷/۲۱

پیش بینی سازمان هواشناسی از باران و رعد و برق سراسری و دو روزه

پیش بینی سازمان هواشناسی از باران و رعد و برق سراسری و دو روزه

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق، وزش بادهای شدید موقتی و آبگرفتگی معابر طی امروز، فردا و روز سه‌شنبه در اکثر مناطق کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی با اشاره به توصیف سامانه‌های بارشی مورد انتظار اعلام کرد: از فردا یکشنبه، نیمه جنوبی استان های آذربایجان‌شرقی و اردبیل، برخی مناطق استانهای زنجان، قزوین و خراسان‌شمالی، شمال مرکزی، ارتفاعات استانهای البرز، تهران و سمنان و برخی مناطق استانهای کردستان، کرمانشاه و همدان با بارش باران و رعد و برق و روبرو خواهند شد.

فعالیت این سامانه در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل تا پیش از ظهر امروز کاهش می‌یابد ولی در دیگر مناطق تا اواخر وقت امروز ادامه دارد که با  ‌آبگرفتگی معابر، برخورد صاعقه و کاهش دما بین 4 تا 8 درجه همراه است .

همچنین رگبار باران ، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی مناطق هرمزگان، جنوب و غرب فارس و برخی نقاط کهگیلویه و بویر احمد پیش‌بینی می‌شود و ‌اواخر وقت امروز فعالیت سامانه پایان می‌یابد و موجب ‌آبگرفتگی احتمالی معابر ‌می‌شود. فردا نیز وزش باد شدید و گردوخاک‌ در مناطق شمالی استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل رخ می دهد .

علاوه بر این بارش باران و وزش باد شدید در برخی نقاط در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ادامه دارد و دمای استان‌های شمال غرب، سواحل شمالی و دامنه‌های جنوبی البرز بین 4 تا 8 درجه کاهش خواهد یافت .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ