کد خبر: ۱۳۶۹۰۳
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۷/۲۱

تصمیم قطعی ترامپ به خروج نظامی از سوریه / کمک ۵۰ میلیون دلاری

تصمیم قطعی ترامپ به خروج نظامی از سوریه / کمک ۵۰ میلیون دلاری

ترامپ در پاسخ به انتقادها از تصمیم به برای خروج نیروهای آمریکایی از سوریه گفت: تنها کسی هستم که در این خصوص تصمیم می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از آسوشیتدپرس، ترامپ که با موجی از انتقادها درباره خروج نیروهای آمریکایی از سوریه روبرو شده ، گفت: تنها کسی هستم که حق دارد درباره حضور نیروهای آمریکا در سوریه تصمیم بگیرد. نمی‌توانم به جنگ‌های بی‌پایان ادامه دهم.

وی افزود: باید قهرمانان و سربازان بزرگ را  به خانه بازگردانیم. زمانش فرارسیده است. به خاطر داشته باشید آنان برای سرزمین خود می‌جنگند و کمک نکردند برای سرزمین خود بجنگیم. بگذارید مرزها را داشته باشیم اما فکر نمی‌کنم سربازان آمریکا مجبور باشند ۱۵ سال آینده را در آن جا باشند تا از مرز ترکیه و سوریه حفاظت کنند. درحالی که نمی‌توانیم از مرزهای آمریکا حفاظت کنیم.

ترامپ خاورمیانه را منشاء اتفاقات ناامیدکننده توصیف کرد و ادامه داد: به رغم سال‌ها مشارکت نظامی و سرمایه‌گذاری مالی آمریکا در آن، بهبودی در وضعیت حاصل نشده بلکه با شرایط وخیم‌تری نیز روبه‌رو شده است. خاورمیانه کمتر امن و ثبات دارد و آنان می‌جنگند. این کاری است که می‌کنند.

در همین حال، ترامپ مجوز کمک اضطراری ۵۰ میلیون دلاری را به گروه‌های حقوق بشر سوریه و دیگر نهادهایی که به حفاظت از غیرنظامیان کمک می‌کنند، صادر کرد.

این مبلغ برای کمک به مدافعان حقوق بشر در سوریه، سازمان‌های جامعه مدنی و اقداماتی برای مصالحه که مستقیما از قربانیان اقلیت‌های قومی و دینی حمایت می‌کنند، اختصاص داده شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ