کد خبر: ۱۳۶۹۸۰
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۷/۲۳

شرایط بازگشایی نماد شرکت حرف و حدیث دار فرابورسی اعلام شد

شرایط بازگشایی نماد شرکت حرف و حدیث دار فرابورسی اعلام شد

سرپرست ناشران بازار پایه فرابورس شرایط بازگشایی نماد شرکت حرف و حدیث دار فرابورسی با رکورد کمترین حضور در بازار را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، زهرا زارع اول باتوجه به آخرین اظهارات در مورد وضعیت شرکت مواد ویژه لیا مبنی بر رفع موانع بارگذاری اطلاعات جهت اخذ توکن در کدال درخصوص دلایل عدم بازگشایی این نماد تاکنون اعلام کرد: "شلیا" توکن را دریافت کرده و سیزدهم مهر ماه صورت‌های مالی 9 ماهه را در کدال بارگذاری کرده است.

با توجه به اینکه صورت‌های مالی سال قبل این شرکت از نوع عدم اظهار نظر بوده و حدود پنج ماه از زمانی که باید صورت‌های مالی 6 ماهه حسابرسی‌ شده را منتشر کند گذشته است، فرابورس از این شرکت درخواست کرد صورت‌های مالی 6 ماهه حسابرسی‌شده را ارائه کند.

در این میان، روز گذشته "شلیا" طی اطلاعیه‌ای از طریق کدال مدیرعامل جدید را معرفی کرد و به همین دلیل بر اساس روال اداری، توکن مدیرعامل قبلی منقضی می‌شود.براین اساس، لازم است مدیرعامل فعلی، توکن دریافت کند و در نتیجه بازگشایی نماد نیازمند آن است که این شرکت توکن جدید اخذ کرده و اطلاعات را تکمیل کند.

بنابراین گزارش، شرکت مواد ویژه لیا دو سال پیش طی 44 روز کاری با رشد قیمت 282 درصدی (از 414 به 1585 تومان ) حرف و حدیث هایی را منجر و با تشکیل سه پرونده تخلفاتی در سازمان بورس خبرساز شده بود (در حوزه های تخلفات بازار و تخلفات حوزه اطلاع رسانی و صلاحیت مدیران ) با دریافت کارت قرمز از فهرست شرکت های حاضر در بازار دوم معاملات فرابورس اخراج شد.

"شلیا" که از 5 دی با تعلیق نماد روبرو شده بود 16 شهریور 94 با کشف قیمت 136 تومانی وارد بازار سهام شده بود اما بعد از حدود 29 ماه به دلیل عدم اظهار نظر حسابرس درباره صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت با لغو پذیرش روبرو شد.این شرکت 8 میلیارد تومانی که در تحقق برنامه افزایش سرمایه 500 درصدی هم ناکام ماند، رکورد منفی کمترین حضور در بازار سهام را از آن خود کرد .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ