کد خبر: ۱۳۷۰۱۸
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۷/۲۴

توضیح دو سهم بورسی درباره تعدیلات سنواتی و تغییر عملکرد منجر به توقف نماد شد

توضیح دو سهم بورسی درباره تعدیلات سنواتی و تغییر عملکرد منجر به توقف نماد شد

دو شرکت بورسی درخصوص تعدیلات سنواتی و تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل، دست به شفاف سازی زدند و با توقف نماد روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت ایران ترانسفو و سرمایه گذاری خوارزمی درخصوص تعدیلات سنواتی و تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل، دست به شفاف سازی زدند و با توقف نماد روبرو شدند.

بر این اساس، "بترانس" اعلام کرد: با توجه به نوسانات قیمت در دو سال اخیر و اثر مستقیم آن در ارزش جایگزینی دارایی ها که منجر به رشد بهای تمام شده و کاهش سرمایه در گردش شرکت ها می شود، ایران ترانسفو در جهت حفظ تداوم فعالیت تولید اقدام به درخواست تعدیل قیمت فروش ترانسفورماتور های فروش رفته طی دو سال اخیر کرده که تاییدیه تعدیل فروش به مبلغ ۵۸.۱ میلیارد تومان صورت گرفته است و قطعاً پس از تایید حسابرس و بازرس قانونی شرکت با توجه به مستندات موجود نهایی خواهد شد. درصد تعدیل سنواتی نسبت به سود انباشته ابتدای دوره ۲۵ درصد تعیین شده است.

همچنین رضا موسوی مدیرعامل سرمایه گذاری خوارزمی پیرو نامه ۲۳ مهرماه " وخارزم" و شرکت توسعه برق و انرژی سپهر اعلام کرد: با توجه به مفاد نامه بانک صادرات در خصوص آخرین وضعیت توافقنامه امهال قرارداد خرید نیروگاه منتظر قائم، آثار مالی مربوطه با کسب مجوز از ارکان راهبری شرکت و دریافت نظرات کمیته حسابرسی درخصوص ذخیره مورد نیاز در صورت های مالی دوره منتهی به خرداد ماه ۹۸ اعمال می شود. صورت های مالی تلفیقی نیز برای این دوره بر اساس آثار مالی تهیه و ارائه خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ