کد خبر: ۱۳۷۰۷۰
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۷/۲۸

وعده وزیرخارجه آمریکا به نتانیاهو برای مقابله با ایران

وعده وزیرخارجه آمریکا به نتانیاهو برای مقابله با ایران

وزیرخارجه آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی وعده داد به دقت مرز عراق و سوریه کنترل شود تا ایران نتواند از آنجا تسلیحات نظامی ارسال کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، مایک پمپئو در گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو بر تلاش‌های مشترک آمریکا و اسرائیل برای مقابله با ایران تاکید کرد.

پمپئو گفت: با نتانیاهو درباره همه تلاش‌هایی که لازم است برای مقابله با تهدید علیه اسرائیل و کل منطقه و جهان از سوی ایران انجام شود، مذاکره کردیم و دیدگاه‌ها را درباره اینکه چگونه می‌توانیم ثبات خاورمیانه را حفظ کنیم به اشتراک گذاشتیم.

وی پس از دیدار با نتانیاهو در مصاحبه با جروزالم پست گفت: اسرائیل حق دفاع از خود را دارد. دولت آمریکا بسیار شفاف و روشن در این باره موضع‌گیری کرده است. اسرائیل حق اساسی دارد تا برای امنیت مردم اقدامات و فعالیت‌های لازم را انجام دهد. نیروهای آمریکایی به دقت مرز عراق و سوریه را زیرنظر دارند، منطقه‌ای که اسرائیل معتقد است ایران از آن جا تسلیحات نظامی را به سوریه و حزب‌الله لبنان ارسال می‌کند.

بنابراین گزارش، این دیدار چند ساعت پس از آن در بیت‌المقدس اشغالی برگزار شده که ترکیه و آمریکا بر سر آتش‌بس موقت در شمال شرق سوریه به توافق رسیده‌اند. سفر پمپئو به سرزمین‌های اشغالی یک تلاش آشکار از سوی آمریکا برای اطمینان دادن به رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ