کد خبر: ۱۳۷۰۷۵
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۷/۲۸

توضیح پتروشیمی بازارپایه ایی و سه شرکت منجر به افت قیمت و توقف نماد شد
در روز ریزش ۸۲۴۹ واحدی شاخص بورس:

توضیح پتروشیمی بازارپایه ایی و سه شرکت منجر به افت قیمت و توقف نماد شد

در روز ریزش ۸۲۴۹ واحدی شاخص، پتروشیمی حاضر در بازارپایه و ۳ شرکت درباره آثار محکومیت در پرونده، تغییر سهامدار عمده، برآورد سال ۹۸ و نتیجه مزایده توضیح دادند و با افت قیمت و توقف نماد روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته بازار سهام که شاخص با ریزش 8249 واحدی به کانال 301 هزار تایی عقب نشینی کرد، چهار شرکت پتروشیمی فارابی، فولاد آلیاژی یزد، فرابورس و سرمایه گذاری بهمن به ترتیب درخصوص آثار ریالی محکومیت در پرونده، تغییر سهامدار عمده، برآورد سال 98 و برگزاری مزایده توضیح دادند که در برابر افت اندک قیمت "وبهمن"، بقیه نمادها با توقف روبرو شدند.

بر این اساس، محمدرضا علیمردانی مدیرعامل "شفارا" اعلام کرد: عطف به مکاتبات ارسالی در خصوص دادنامه صادره از شعبه ۱۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران مبنی بر محکومیت این شرکت به ۳.۳ میلیون دلار آمریکا با توجه به اطلاع از آغاز فرایند اجرا در پرونده، معادل ریالی محکومیت مبلغ ۳۸.۷ میلیارد تومان بابت اصل محکومیت و پرداخت مبلغ ۱.۹ میلیارد تومان بابت هزینه اجرایی در حق دولت تعیین شده است. تقویم مبلغ مذکور مورد اعتراض این شرکت قرار گرفته و لایحه مربوطه به مرجع اجرا تقدیم شده است.

همچنین شرکت فولاد آلیاژی یزد اعلام کرد: پیرو نامه ۴ تیرماه و عطف به ماده ۱۳ دستورالعمل افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، تغییر سهامداران عمده تا ۲۴ مهرماه بصورت زیر است:

فرابورس نیز اعلام کرد: پیش بینی درآمدهای عملیاتی سال 98 با تغییراتی همراه بوده که متعاقبا اعلام می شود. نسبت به کل دارایی ها و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل، مشخص نیست.

در این میان، سرمایه گذاری بهمن در نظر دارد یک ساختمان اداری با مساحت زمین و زیربنای ۴۱۹ و ۱۱۵۷ متر واقع در بالاتر از میدان ونک، کوچه لیدا، پلاک ۵۴ را از طریق مزایده عمومی واگذار کند.

این ملک که دارای ۴ طبقه و یک زیرزمین است شش دانگ، تخلیه و بازسازی شده و واجد ۵ واحد اداری، پارکینگ و انباری حدود ۴۵ سال ساخت است. قیمت پایه مزایده ۲۴ میلیارد تومان و سپرده شرکت در مزایده ۱.۲ میلیارد تومان تعیین شده که متقاضیان می توانند تا ۲۹ مهرماه از ساعت ۷ تا ۱۶ جهت کسب اطلاعات، بازدید و دریافت فرم شرکت در مزایده به آدرس کیلومتر ۱۳ جاده مخصوص کرج، پلاک ۲۷۹ مراجعه کنند. کل ثمن معامله نیز باید به مدت دو ماه از تاریخ انقضای مبایعه نامه تسویه شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ