کد خبر: ۱۳۷۰۷۷
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۷/۲۸

واکنش و توضیح سایپا به نشت آب در اتاق خودروی یک محصول

واکنش و توضیح سایپا به نشت آب در اتاق خودروی یک محصول

شرکت سایپا به انتشار نشت آب داخل اتاق یک محصول واکنش نشان داد و اعلام کرد: بیش از چهار سال از تحویل خودرو به مشتری می‌گذرد اما با بررسی های لازم محل نشت آب شناسایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سایپا به انتشار ویدئوی نشت آب به داخل اتاق خودروی تیبا که در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد و اعلام کرد: این خودرو صفرکیلومتر نبوده و در فروردین 94 تحویل مشتری شده است. از این رو، نمی‌توان متصور بود نقص منجر به ورود آب به اتاق از ابتدا وجود داشته و به‌ احتمال زیاد طی استفاده از خودرو یا شرایط محیطی نگهداری ایجاد شده است.

ویدئوی منتشرشده به‌گونه‌ای است که بیننده تصور می‌کند خودروی دارای ایراد از تولیدات جدید بوده و به‌ تازگی خریداری و تحویل شده، حال آنکه پس از بررسی مشخص شد بیش از چهار سال از تحویل خودرو به مشتری می‌گذرد و در این چهار سال قطعاً این خودرو در معرض بارندگی‌های قبلی قرار گرفته است که اگر چنین مشکلی به‌هنگام تحویل خودرو وجود داشت در سال‌های پیش هم بروز می‌کرد.

همچنین 100 درصد خودروهای تولیدی سایپا در انتهای خط تولید تحت آزمایش های کیفی نظیر نشتی و نفوذ آب با فشار و... قرار گرفته و در صورت وجود نفوذ آب به داخل خودرو یا هر نقص دیگری به هیچ عنوان تجاری نشده و در فرایند تحویل قرار نمی‌گیرند.

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل سایپا پس از شناسایی و برقراری تماس با این هموطن، برای مشخص شدن دلیل نشت آب وی را به مرکز ارتباط با مشتریان سایپا و شبکه خدمات پس از فروش معرفی کرده که در بررسی های اولیه مشخص شد نشت آب از محل آنتن رادیو صورت گرفته است و می‌تواند ناشی از فرسودگی طبیعی یا دریافت خدمت خارج از شبکه خدمات پس از فروش سایپا باشد. با این حال، هماهنگی‌های لازم با یکی از نمایندگی‌های سایپا یدک در شهر محل اقامت برای پذیرش این خودرو و رفع ایراد صورت گرفته است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ