کد خبر: ۱۳۷۰۸۱
۰:۰ - ۱۳۹۸/۷/۲۹

محدوده حمایت کلاسیک شاخص و تحلیل تکنیکال سهام بانک پاسارگاد و پارسان
از سوی یک کارگزاری بررسی شد :

محدوده حمایت کلاسیک شاخص و تحلیل تکنیکال سهام بانک پاسارگاد و پارسان

تحلیل تکنیکال شاخص با اعلام حمایت کلاسیک در محدوده ۲۹۴ هزار واحدی به همراه پیش بینی آینده سهام بانک پاسارگاد و گسترش نفت و گاز پارسیان از سوی یک کارگزاری بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، برخلاف انتظارات و پیش بینی ها ، روند نزولی قیمت سهام اکثر شرکت ها و متغیرهای مهم دیروز هم تکرار شد و شاخص با ریزش 8 هزار و 249 واحد دیگر به رقم 301 هزار و 391 واحدی عقب نشینی کرد تا نگرانی ها از آینده کوتاه مدت بازار بیشتر شود.

در این میان ، کارگزاری آبان با تحلیلی تکنیکال ، برای آینده دماسنج اعلام کرد: شاخص کل حمایت های پیش رو را یکی پس از دیگری از دست داده و اکنون به مرز روانی ۳۰۰ هزار واحدی نزدیک شده اما حمایت کلاسیک آن در محدوده ۲۹۴ هزار واحد قرار دارد و احتمال واکنش به این سطح بسیار زیاد است.

 

بانک پاسارگاد : قیمت این سهم ۶۱٫۸ درصد از آخرین موج صعودی را اصلاح کرده و همزمان به خط روند صعودی نزدیک شده است. احتمال توقف موج نزولی دور از ذهن نیست اما باید دید قیمت به این سطح واکنش نشان می دهد یا نه ؟

گسترش نفت و گاز پارسیان : قیمت این نماد هم در دو حمله به سقف ۷۱۰ تومان از عبور از این محدوده ناکام مانده و اکنون در حال آزمایش کف ۶۲۰ تومانی است. از دست رفتن این حمایت ، احتمال افت قیمت را تا محدوده ۵۳۰ تومان به شدت افزایش می دهد . می توان از این سطح به عنوان تریگر استفاده کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ