کد خبر: ۱۳۷۱۰۷
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۷/۲۹

نتیجه مجمع سالانه بزرگترین هلدینگ بورس مشخص شد/ زمان پرداخت سود

نتیجه مجمع سالانه بزرگترین هلدینگ بورس مشخص شد/ زمان پرداخت سود

مجمع سالانه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس امروز برگزار و طی آن با تصویب صورت های مالی ، مقرر شد به ازای هر سهم ۳۶ تومان سود توزیع شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجمع سالانه هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس که با ارزش روز بازار ۶۷.۷ هزار میلیارد تومانی بزرگترین هلدینگ بورس محسوب می شود صبح امروز با حضور ۹۵.۶۵ درصدی سهامداران در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره برای سال مالی منتهی به خرداد ۹۸ و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۱۰۷۸ ریال سود محقق شده هر سهم، ۳۶۰ ریال معادل ۳۳.۴ درصد سود برای هر سهم توزیع شود و مابقی به حساب سود انباشته منظور شود تا پس از افزایش سرمایه، ۶۳ تومان دیگر معادل مجموع ۹۲ درصد به سهامداران تعلق گیرد.

براین اساس، سهامداران حقیقی از ۱۱ آبان می توانند با مراجعه به شعب بانک تجارت و ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اعلام کد بورسی نسبت به دریافت سود اقدام کنند.

همچنین سود سهام صندوق ها و سبدگردان ها نیز از ۱۱ آبان پرداخت می شود  و سهامداران حقوقی دارای یک تا ۵ میلیون سهم از یک دی ماه و از ۵ میلیون و یک سهم به بالا نیز از یک خرداد سال آینده می توانند  سود خود را دریافت کنند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ