کد خبر: ۱۳۷۱۱۹
۰:۰ - ۱۳۹۸/۷/۳۰

عذرخواهی شریعتمداری از کارگران

عذرخواهی شریعتمداری از کارگران "فآذر"و طرح مسئله دو شرکت بورسی و فرابورسی

وزیر کار با عذرخواهی از کارگران آذرآب به علت برطرف نشدن مالکیت ، وعده داد در جلسه هیات دولت همه تصمیمات استانی درخصوص دو شرکت پرحاشیه بورسی و فرابورسی را به اجرا درآود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، محمد شریعتمداری در نشست اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان مرکزی با اشاره به مشکلات دو شرکت بورسی و فرابورسی آذرآب و هپکو اظهار داشت: مشکلات این شرکت ها مربوط ساختاری و مربوط به دوره‌های گذشته و ریشه اصلی آن نحوه واگذاری به اشخاص است باید مشکلات کارگران در کوتاه‌ترین زمان به لحاظ مالکیت تعیین تکلیف شود. یک عذرخواهی به کارگران بدهکار هستیم چرا که باید موضوع مالکیت را زودتر از اینها برطرف می‌کردیم.

وی ادامه داد: باید شرایط کارگران را درک کنیم چرا که آنها حداقل حقوق و دستمزد را دریافت می‌کنند، نباید اجازه داد این حداقل حقوق‌ هم به تعویق بیفتد.
کارگران با شرایط بدی مواجه هستند باید به گوش جان به مطالبات آنها گوش فرا دهیم. در چارچوب قانون همراه کارگران هستیم اما در بستن ریل همراه کارگران نیستیم.

شریعتمداری گفت: باید به جامعه کارگری این اطمینان را داد که حفظ اشتغال موجود مهم‌ترین برنامه است و بعد از حفظ اشتغال تامین سرمایه در گردش در اولویت قرار دارد. پرداخت 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها اقدام موثری بود که امید است بتواند در رفع بیکاری موثر واقع شود.وعده می‌دهیم در جلسه هیات دولت همه تصمیمات استان در خصوص هپکو و آذرآب را به اجرا درآوریم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ