کد خبر: ۱۳۸۱۵۸
۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۸/۱

توضیح معاون دانشگاه پزشکی شیراز درباره عطر مرگبار

توضیح معاون دانشگاه پزشکی شیراز درباره عطر مرگبار

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز درباره مرگبار بودن عطری با نام رشابا توصیح داد و گفت:‌ هنوز صحت ادعاها اثبات نشده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد جواد خشنود درباره اعلام برخی کاربران فضای مجازی مبنی بر مرگبار بودن عطر رشا که در افغانستان تولید و به ایران منتقل شده و قرار است در شهرها توزیع شود به ایرنا اگفت: تاکنون هیچ جواب صحیحی از منبع پیام پیدا نشده و نمی توان آن را تایید و یا تکذیب کرد.

وی ادامه داد: به منظور شناسایی کالای وارداتی مجاز و غیر مجاز، برچسب اصالت و سلامت کالا تحت نظر سازمان غذا و دارو بر روی محصولات سلامت محور شامل دارو، محصولات خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی درج شده است و برخلاف برچسب شبنم که به آسانی قابل تقلب بوده و برچسب تمامی کالاها یکسان است این برچسب قابل تقلب نبوده و اصالت کالای مورد نظر را به سه روش می‌توان استعلام کرد.

خشنود افزود : ارسال کد UID به شماره پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲، ارسال اعداد پشت قسمت پوشیده شده به ترتیب از قسمت اول تا چهارم به همان شماره‌ پیامکی، وارد کردن اعداد فوق در سامانه الکترونیکی www.ttac.ir و استفاده از نرم افزار بارکد خوان دو بعدی مخصوص تلفن همراه از طریق سایت مذکور از جمله راه های استعلام اصالت محصولات وارداتی به شمار می‌آید. هر شماره پیامکی دیگری به جز شماره پیامکی ۲۰۰۰۸۸۲۲ بر روی محصول، تقلبی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ