کد خبر: ۱۳۸۲۰۳
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۸/۳

طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها هنوز در دستورکار جلسه مجلس است / نبود استثنا

طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها هنوز در دستورکار جلسه مجلس است / نبود استثنا

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل همه مراکز اداری است و هیچ اداره و سازمانی مستثنی نشده اما باید در جلسه علنی مجلس تصویب و به تایید شورای نگهبان برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه طرح تعطیلی مراکز اداری، آموزشی و قضایی در روزهای پنجشنبه در کمیسیون‌های اصلی و فرعی تصویب شده و برای بررسی در جلسه تقدیم هیات رئیسه شده به تسنیم گفت: هیات رئیسه نیز طرح مذکور را در نوبت رسیدگی جلسه علنی قرار داده و و به زودی در دستورکار قرار می‌گیرد.

وی افزود: این طرح برای ایجاد هماهنگی و وحدت رویه اداری سراسری با استان تهران که در روز‌های پنجشنبه تعطیل است، تدوین شده است.صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش بهره وری کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی از جمله مزایای طرح است. علاوه بر این با اجرایی‌شدن آن کارمندان در طول هفته زمان بیشتری در اختیار خواهند داشت تا در کنار خانواده باشند.

یوسف نژاد با بیان اینکه طرح فوق شامل همه مراکز اداری است و در آن هیچ اداره و سازمانی مستثنی نشده، گفت: این طرح باید در جلسه علنی مجلس از سوی نمایندگان تصویب و پس از آن به تایید شورای نگهبان برسد برای همین نمی‌توان زمانی را برای اجرایی‌شدن آن در نظر گرفت.

انتهای‌پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ